5000 نفر از مددجویان کمیته مددکاری استان مرکزی استخدام شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ مجید مومنی مدیرکل کمیته مددکاری استان مرکزی امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: خدمات کمیته امداد به موقع است.

مومنی توانمندسازی مشتریان را یکی از برنامه های اصلی کمیته عنوان کرد و افزود: با کمک کمیته پشتیبانی در سال جاری تاکنون بیش از 5000 مشتری استخدام شده اند.

وی ادامه داد: امسال 201 واحد مسکونی ساخته و تحویل مشتریان شده است و تا پایان اسفند 487 واحد دیگر تکمیل و تحویل می شود.

مدیرکل کمیته امداد مرکزی گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند کمکی کمیته امداد و اتصال این سامانه به بخش های مختلف، ارائه خدمات به نیازمندان هدفمند می شود.

مومنی با اشاره به اینکه 306 مرکز خیریه در حال حاضر در این منطقه به عنوان سلاح قدرتمند کمک رسانی آماده ارائه خدمات به نیازمندان هستند خاطرنشان کرد: با فعالیت این مراکز کار مردم توسط آنها انجام می شود.

وی گفت: خوشبختانه با همکاری خوب خیران و حامیان همه ایتام و خیرین حامی دارند.

مدیرکل کمیته مددکاری استان مرکزی خاطرنشان کرد: صندوق همیاری کمیته مددکاری استان با پرداخت اعتبارات به قرض الحسنه مشکلات نیازمندان را برطرف می کند و خیران می توانند با افتتاح حساب در این صندوق تسهیلات قرض الحسنه را پرداخت کنند. و تقویت دریافت کنید.

مدیرعامل یک شرکت مخابرات استان مرکزی گفت: خوشبختانه امروز با وجود مراکز خیریه و خیریه مسجد، علاوه بر عبادتگاه، محل نگهداری نیازمندان و توسعه اجتماعی است.

وی ادامه داد: کار مددکاران کمیته امداد و خدمت رسانی به محرومان قابل تقدیر است و ما در شرکت مخابرات آماده همکاری با این نهاد مقدس هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید