متروی تهران روز جمعه برای بانوان رایگان شد

ساعت: 16:26
تاریخ ارسال: 1301/10/21
کد خبر: 1922371

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: روز جمعه 2 آذر 1401 به مناسبت سالروز ولادت یگانه دخت پیامبر اکرم (ص) نماد عشق، مهربانی و ایمان. ; استفاده از مترو حضرت فاطمه زهرا (س) برای تمامی بانوان در خطوط هفت گانه رایگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود درشتی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ضمن تبریک میلاد یگانه دخت حضرت اکرم (ص)، عشق، عطوفت و ایمان؛ حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن فرمودند: روز جمعه 2 دی ماه 1401 به مناسبت این روز فرخنده، استفاده از مترو برای تمامی بانوان در خطوط هفت گانه رایگان است.

وی در ادامه از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با همکاری فرهنگسرای مترو در ایستگاه های منتخب و با اشاره به برپایی میز مشاوره مادران در ایستگاه مترو میدان حضرت ولیعصر (عج) افزود: کمپین فرشتگان بر من چهارشنبه و پنج شنبه 31 بهمن ماه در ایستگاه های ارم سبز، میدان آزادی و حبیب الله برگزار می شود.

داریشتی همچنین از اجرای برنامه ای با عنوان ماترنه برای توزیع بسته های هدیه در ایستگاه جهاد خبر داد و افزود: به همین مناسبت و به منظور حمایت از مشاغل خانگی و آشنایی شهروندان با هنر ایرانی اسلامی و معرفی رشته های هنری با مشارکت جهاددانشگاهی هنر یک کارگاه هنری تولید آثار هنری در ایستگاه دولت انجام و برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه معابر فرهنگی مترو تهران را بستر مناسبی برای بهره مندی مسافران از برنامه های فرهنگی دانست و اظهار داشت: برپایی کارگاه خوشنویسی و میز بازی و سرگرمی در ایستگاه بهشتی از دیگر موارد است. اقدامی که در متروی تهران انجام شد.

درشتی در پایان افزود: ایجاد فضاهای ایستگاهی، نصب پرچم های رنگارنگ، اجرای طرح پناهگاه به مناسبت میلاد دخت نبی در ده ایستگاه منتخب، توزیع ده هزار شاخه گل، اهدای هدیه به مردم و تجلیل از جهان بانو به ویژه ویژه بانوان شرکت راه آهن تهران و حومه از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت متروی تهران انجام شد.

لازم به ذکر است برنامه های فرهنگی مترو تهران به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن از دوشنبه 28 لغایت سه شنبه 27 دی ماه 1401 در ایستگاه های منتخب برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید