مجموعه “مهیار عیار” در دوران صفویه ساخته شد

زمان: 10:55
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777051

تهیه کننده سینما و تلویزیون به او گفت: یکی از ویژگی های سریال مهیار عیار این است که ما به بحث در مورد شرق شناسان و گردشگرانی که از اروپا به ایران آمده و تحت تأثیر فرهنگ و تمدن ایرانی قرار گرفته اند توجه ویژه ای داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز مفید ، تهیه کننده سینما و تلویزیون ، درباره آخرین سریال خود گفت: “فیلمنامه سریال” مهیار عیار “را تماماً محمد رضا نیکو نوشته است ، اما شبکه باید در مورد هزینه های تولید اظهارنظر کند و اگر سرمایه گذاری کند ، من فکر می کنم خوب کار خواهد کرد

وی با بیان اینکه برای اولین بار است که فضای تاریخی را در سریال خود تجربه می کند ، افزود: این داستان در عصر صفویه اتفاق می افتد و داستان آقایی است که در این دوره زندگی می کند و بر اثر تصادف توبه می کند. “آقایی که داستانی دارد تا راز یک حادثه را در آن زمان فاش کند.

وی با بیان ویژگی های این سریال گفت: یکی از ویژگی های سریال مهیار عیار این است که ما به بحث شرق شناسان و گردشگرانی که از اروپا به ایران آمده و تحت تأثیر فرهنگ و تمدن ایرانی قرار گرفته اند توجه ویژه ای داریم.

این تهیه کننده درباره انتخاب کارگردان این مجموعه نیز گفت: ما با چند کارگردان درباره این سریال صحبت کردیم اما به محض اعلام آمادگی شبکه برای تولید ، درباره کارگردان تصمیم می گیریم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید