«مهیار عیار» سریال ویژه ماه مبارک رمضان

سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی این روزها در حال تصویربرداری و آماده شدن برای پخش ماه مبارک رمضان است.

به گزارش خبرگزاری موج


«مهیار عیار» سریالی تلویزیونی است که برای شبکه دو سیما چند ماه پیش شروع به کار کرد و قرار است نوروز باشد رمضان 1403 از این شبکه پخش می شود که هم اکنون در شهر غزالی در حال تصویربرداری است و تاکنون 70 درصد کار انجام شده است.

مهیار عیار به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سید جمال سیدحاتمی در دوران صفویه می گذرد. این سریال در 30 قسمت ساخته می شود که فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط محمدرضا محمدی نیکو نوشته شده است.

«مهیار عیار» پروژه ای تاریخی است که برای آن لوکیشن های زیادی از جمله حدود 120 صندلی ساخته شده است و از حضور بازیگران زیادی که به 260 نفر می رسد بهره می برد. برخی از این بازیگران ثابت و برخی دیگر جزئی هستند و تغییر می کنند.

متین ستوده به عنوان بازیگر نقش هاتون. متشکرم نقش کلانتری شهر اصفهان سیامک انصاری ایفای نقش داروگ و بازیگرانی چون صفا آقاجانی، رامین ناصرنصیر، جواد انصافی، آتش تقی پور، مهدی حاجیان، بهروز بخت آور، جواد کشانی و سهیل نوشادیان از دیگر بازیگران این سریال هستند.

کامران توفتی در این سریال نقش اصلی را بازی می کند و داستان راهزنی است که بر اساس اتفاقی که در شهر یزد برایش افتاده است، روی چوبه دار ادعا می کند که دیدار مادرش در دقایق پایانی بوده است.

جوانمردی برای اراذل شفاعت می کند تا به خواسته اش برسد و این عمل باعث می شود که اراذل دچار دگرگونی شده و به سمت عیاری بیاید. مهیار یا راهزن مهارت و هوش خوبی دارد و به مرور زمان درگیر مشکلاتی که برای مردم اصفهان و داروغه و … پیش می آید و هر بار درگیر داستان جدیدی می شود.



آیا این خبر مفید بود؟