مجوز تقسیط خسارت تاخیر تادیه برای چک‌های برگشتی در اردبیل صادر شد

سخنگوی شورای شهر اردبیل:

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مجوز تقسیط خسارت تاخیر تادیه برای چک های برگشتی در راستای رعایت حال شهروندان در اردبیل صادر شد.



به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سلامت صفری اظهار کرد: در راستای رعایت حال شهروندان مجوز تقسیط خسارت تأخیر تادیه برای چک‌های برگشتی صادر شد و شهروندانی که دارای پرونده‌هایی هستند که از محاکم قضائی محکومیت دارند، می‌توانند با پرداخت ۲۰ درصدی نقدی و تقسیط ۸۰ درصد آن در ۱۰ قسط تا آخر اسفندماه سال جاری از این مجوز بهره بگیرند.

وی با بیان اینکه پارکینگ درخشان واقع در تازه میدان چندین سال است ساخته شده که ضرورت داشت خیابان ۱۴ متری جنب آن نیز بازگشایی شود، گفت: در این جلسه برای سه ملک مانده مجوز اعمال ماده ۹ به شهرداری داده شد و در ادامه یک مورد هم در محله بالا باغمیشه جهت تعریض معبر اصلی تعیین تکلیف شد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اردبیل ادامه داد: یکی از لایحه‌های مهم به همراه صورت جلسه‌های پیوستی آن مربوط به ارائه خدمات و کارهای عمرانی در شهرک ولیعصر بود، این شهرک با وسعت ۴۰ هکتار در سال ۷۶ به داخل محدوده شهر آمده و شرکت تعاونی آن هزینه آماده سازی را از اهالی گرفته که متأسفانه تاکنون هیچ کاری را انجام نداده است.

صفری همچنین با اشاره به عدم آماده سازی شهرک ولیعصر توسط شرکت تعاونی گفت: متأسفانه شرکت تعاونی وجود خارجی ندارد، این امر باعث شده این شهرک تاکنون به شهرداری تحویل داده نشود و اهالی نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه باشند که مقرر شد در قالب کمیسیون و جلسات آتی موضوع مورد بررسی فنی و کارشناسی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: لوایح صدور مجوز درخواست شرکت توسعه مسکن با موضوع قطعات الحاقی شهرک کوثر و پروژه مشهور به حمام ملأ یوسف (جاده قدیم ارجستان) جهت بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید