مجوز جذاب AFC برای پرسپولیس و استقلال

مجوز جذاب AFC برای پرسپولیس و استقلال

مهم ترین خبر روزهای پایانی فوتبال ایران حذف دردناک پرسپولیس و استقلال از رقابت های آسیایی برای فصل پیش رو بود. اتفاقی که کل جامعه فوتبالی و غیر فوتبالی را تحت تاثیر خود قرار داد و موجی از اضطراب و ناامیدی را در بین اهالی فوتبال به ویژه هواداران ایجاد کرد.

در حالی که تقریباً همه از بازگشت دو تیم اول پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا ناامید شده بودند، خبری به دست ما رسید که قطعا جامعه فوتبال به خصوص هواداران پرسپولیس و استقلال را به وجد خواهد آورد.

در چند روز گذشته نماینده وزارت ورزش به همراه وزارت صمت و وزارت اقتصاد که استقلال و پرسپولیس در آن منصوب شده اند به مالزی سفر کردند و جلسات فشرده ای را با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کردند.

این افراد موافقت ضمنی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازگرداندن پرسپولیس و استقلال به فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با ارائه ضمانت ها و تعهدات لازم توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد، به زودی این خبر بسیار امیدوارکننده است. وزارت امور خارجه فدراسیون ورزش و فوتبال اعلام خواهد شد.

همچنین مشکلات مربوط به مجوزهای حرفه ای گل گهر نیز به زودی برطرف می شود و این تیم می تواند در صورت نیاز در مسابقات آسیایی شرکت کند.

این خبر را یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تایید کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید