محبی – انصاری فرد; لژیونرهای منصوب قرمزها؟

محبی – انصاری فرد;  لژیونرهای منصوب قرمزها؟

باشگاه تراکتورسازی امروز در بیانیه ای علاوه بر تشریح آخرین وضعیت سرمربی این تیم اشاره کرد که کمیته نقل و انتقالات این باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان باکیفیت است و مذاکراتی نیز با دو لژیونر انجام شده است.

به نظر می رسد یکی از لژیونرهای مورد نظر باشگاه تراکتورسازی که قبلا هم به آن اشاره کردیم، محمد محبی باشد. وینگر تیم پرتغالی سانتا کلارا که از تراکتور و چند باشگاه ایرانی دیگر پیشنهاد دارد، به راحتی مورد توجه باشگاه پرتغالی خود قرار نخواهد گرفت، چرا که پیش از این اخباری از تمایل سانتا کلارا برای فروش محبی به تیم های بزرگ پرتغالی منتشر شده بود. پول درآوردن و حالا صحبت از تیمی از امارات است که پیشنهاد جذب محبی را دارد.

اما دومین لژیونر مورد نظر باشگاه تراکتورسازی احتمالا کریم انصاری فرد است. او پس از سال ها بازی در خارج از ایران از تراکتورسازی لژیونر شد، دوباره به تیم های لیگ برتری پیوند خورد و قبل از تراکتورسازی خبر علاقه پرسپولیس برای جذب او مطرح شد، هرچند شایعه شده بود آمار انصاری – فرد در آاک یحیی گل محمدی. مایل به جذب این بازیکن نیست. تنها چیزی که می تواند انتقال کریم به ایران را به چالش بکشد یونانی بودن همسر این بازیکن اردبیلی است و به همین دلیل این مهاجم ترجیح می دهد در یونان یا حداقل در مسابقات خارجی بازی کند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید تراکتور می تواند با لژیونرها به توافق برسد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید