محتمل ترین گزینه برای جدایی از استقلال

محتمل ترین گزینه برای جدایی از استقلال

عزیزبک امانوف بازیکنی است که در نیم فصل لیگ بیست و یکم با امیدهای زیادی راهی استقلال شد. در آن زمان این بازیکن ازبکستانی به مدت یک سال و نیم با استقلال قرارداد بست. امانوف با سرمربیگری فرهاد مجیدی علیرغم اینکه بیشتر اوقات در ترکیب اصلی نبود، فرصت بازی پیدا کرد و عملکرد قابل قبولی داشت.

با حضور ریکاردو ساپینتو انتظار می رفت آمانوف در ترکیب استقلال قرار بگیرد اما اوضاع برای این بازیکن ازبکستانی خوب پیش نرفت و حالا کار به جایی رسیده که در اکثر دیدارها حتی در لیست 20 نفره هم قرار نمی گیرد. .

امانوف که در ابتدای فصل شایعات جدایی اش مطرح شده بود، در نهایت با نظر ساپینتو در استقلال ماندگار شد اما با توجه به شرایط فعلی به نظر می رسد او را باید محتمل ترین گزینه برای جدایی نیم فصل از استقلال دانست.

این هافبک ازبکستانی این روزها به کشورش سفر کرده و در تعطیلات به سر می برد اما باید به زودی به ایران بازگردد و در تمرین استقلال حاضر شود. سوال مهم آینده مبهم این بازیکن است. گفته می شود امانوف پیشنهادی از تیم های ایرانی دریافت کرده و بعید نیست پس از جدایی از استقلال در نیم فصل لیگ برتر، در یکی دیگر از تیم های لیگ ایران به کار خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید