محصولات فردا موتورز با چه قیمتی در سیستم یکپارچه عرضه می شود؟ + جدول

محصولات فردا موتورز با چه قیمتی در سیستم یکپارچه عرضه می شود؟  + جدول

قیمت محصولات فردا موتورز در سامانه یکپارچه و شورای رقابت خرداد 1402

فردا موتورز یکی از سه شرکت مونتاژکننده شرکت کننده در دومین طرح فروش سیستم یکپارچه خودرو با تحویل سه محصول T5، SX5 و سوبا M4 است. قیمت این سه محصول چقدر است؟

فردا موتورز یک شرکت مونتاژکار است که در طرح دوم فروش سیستم یکپارچه خودرو حضور فعال دارد. در این طرح نام سه محصول این خودروساز چینی به چشم می خورد.

قیمت فردا T5 در شورای رقابت 896 میلیون و 532 هزار تومان تعیین شد تا اختلاف قیمت 864 میلیون تومانی با نرخ روز بازار ثبت شود. البته خود کارخانه نیز نرخ یک میلیارد و 306 میلیون تومان را برای این محصول منصفانه در نظر می گیرد.

اگرچه فردا موتور هیچگاه قیمت نهایی SX5 را اعلام نکرد اما شورای رقابت قیمت 645 میلیون و 730 هزار تومانی را برای این محصول منطقی دانست. این محصول در ابتدای خرداد 1402 با ثبت یک میلیارد و 520 میلیون در بازار آزاد حدود 875 میلیون تومان اختلاف قیمت نسبت به قیمت اعلامی تابلوی رقابت داشت و از نظر سرمایه گذاری یکی از پرفروش ترین ها لقب گرفت. خودروهای جذاب، ارائه شده در سیستم یکپارچه خودرو.

اما در این راستا پرچمدار فرداموتورز سوبا M4 است که هنوز در خیابان ها نمایش داده نشده و هیئت رقابت هنوز تصمیم نهایی را در مورد قیمت این محصول نگرفته است. اما شرکت مذکور قیمت محصول محبوب خود را دو میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است سایت سامانه یکپارچه برای ثبت نام اولیه خودروهای مونتاژی از تاریخ 12 خرداد لغایت 19 خرداد ماه در دسترس است.

همچنین فرآیند رصد اطلاعات متقاضیان واریز 100 میلیون تومان به حساب نیابتی، مسدودسازی و ارسال اطلاعات این افراد از بانک ها به سامانه از 9 اردیبهشت 1402 آغاز شد.

ضمناً واگذاری امتیاز خرید خودرو (حتی به صورت وکالتی) و فروش خودرو به صورت مرسوله ممنوع بوده و فروش خودرو خریداری شده به روش دیگری امکان پذیر نیست.

افرادی که در لیست انتظار اولین تحویل خودرو در سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی هستند در این مرحله نمی توانند ثبت نام کنند. مگر اینکه تا 20 می 1402 در سیستم های مربوطه لغو شود.قیمت محصولات فردا موتورز در سیستم یکپارچه + تابلوی مسابقات 1402 خرداد

قیمت های اعلام شده قطعی نیست و خودروهای فروخته شده در این مرحله شامل مالیات بر درآمد خودرو می شود و با توجه به اینکه برخی خودروهای پرتقاضا موعد تحویل 1403 خواهند داشت، ممکن است قیمت تحویل برخی از محصولات تغییر کند.

برخلاف مرحله قبل، در این مرحله امکان برداشت وجه از حساب پروکسی وجود دارد و به مرور زمان و بر اساس لیست اولویت هر محصول، خودروسازان فراخوان فروش صادر می کنند تا مشتریان بتوانند بر اساس روز ثبت نام و قرارداد منعقد کنند. قیمت ماشین

دیدگاهتان را بنویسید