محصول معیوب کارخانه کشتار معدن/دختر دهگلانی زنده است


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910581

اصرار مجدد خبرنگاران معاند بر نحوه قتل این بار از مرگ دختر 16 ساله در دهگلان استان کردستان خبر می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، در چند روز اخیر برخی از اکانت های کاربری فعال در حوزه قتل در شبکه های اجتماعی و همچنین رسانه های نشر اکاذیب در این زمینه خبری با عنوان سقوط دختر 16 ساله دگلانی منتشر کردند. پلیس با باتوم به کما رفت».

حجت الاسلام والمسلمین حسین حسینی درباره کشته شدن دختر 16 ساله در دهگلان استان کردستان گفت: رسانه های ضدانقلاب با انتشار اخبار جعلی سعی در ایجاد بلاتکلیفی در جامعه دارند تا مردم را به تجمع و اغتشاش دعوت کنند. و در آخرین مورد در استان کردستان خبر می دهند که دختر دهگلانی توسط ماموران مجروح شده و به کما رفته است.

وی تصریح کرد: پس از انتشار این ادعا در فضای مجازی، موضوع در دستور کار دادگستری استان قرار گرفت و با بررسی های به عمل آمده مشخص شد خانم هستی حسین پناهی 16 ساله و از اهالی روستای کوری چیا است. استان کردستان، دهگلان.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در تشریح اتفاقی که برای هستی حسین پناهی رخ داد، گفت: دانش آموز مذکور روز چهارشنبه 27 آبان به قصد عزیمت به منزل خود در روستای گوری دبیرستان محل تحصیل خود در دهگلان را ترک کرد. چیا سوار بر وانت سرویس مدرسه خاتم الانبیا دهگلان مست می شود و در راه خانه با وجود موانع همکلاسی هایش و راننده سرویس خود را از وانت پرت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی حال عمومی این دختر دهگلانی را هم اکنون خوب اعلام کرد و گفت: اقدامات درمانی لازم برای خانم حسین پناهی در بیمارستان کوثر سنندج انجام شد.

وی افزود: این پرونده در دادسرای استان کردستان تشکیل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید