محل مصدومیت کوین یاماگا مشخص شد

محل مصدومیت کوین یاماگا مشخص شد

یکی از اتفاقات نادر در دیدار تیم های استقلال و نساجی مازندران، برخورد شدید یکی از هافبک های شمالی با آرتور کوین یاماگا بود.

ملی پوش فرانسوی استقلال در دیدار مقابل نساجی مازندران از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدید شد اما تا پایان نیمه اول در زمین خانگی قیمشهر با همین شرایط به کار خود ادامه داد.

پس از تماس خبرنگار ما با اعضای کادر فنی استقلال در خصوص چرایی تمرین نکردن یمگا با سایر اعضای این تیم، متوجه شدیم که کوین یمگا پس از پایان بازی احساس درد خفیفی در ناحیه کمر خود کرده و بدنش سرد شده و این به همین دلیل کادر فنی آبی پوشان ترجیح دادند که این بازیکن در تمرینات بدنسازی استقلال شرکت نکند.

آخرین وضعیت مصدومیت یاماگا توسط زبان کادر فنی/محل مصدومیت استقلال مشخص شد
عکسی که از تمرین امروز منتشر شده است، فرار یاماگا از دست بازیکنان را نشان می دهد
این فرد آگاه از کادر فنی استقلال به خبرورزشی گفت: با توجه به اینکه امروز تمرین تاکتیکی خاصی انجام ندادیم و بیشتر تمرینات به کار بدنی اختصاص داشت و تحت فشار بازیکنان کادر پزشکی بعد از جلسه سرپایی با ساپینتو. تصمیم گرفت که یاماگا به بدن او داده شود. زور نزن.”

این فرد ادامه داد: با توجه به تمرینات امروز یاماگا، مشخص است که او در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. چون مشکلی برای اجرای برنامه ها و حرکت وجود نداشت. به همین دلیل یاماگا قطعا فردا به همراه سایر بازیکنان در تمرین تاکتیکی تیم حاضر خواهد شد.»

لازم به ذکر است؛ در اولین بازی استقلال مقابل گهر سیرجان، کوین یاماگا گل دوم را به ثمر رساند و برتری آبی پوشان از روی یک پنالتی بود که در دقیقه هشتم وقت تلف شده توانست دروازه میزبان را باز کند.

دیدگاهتان را بنویسید