محمدعلی مرآتی دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1844003

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود سالاری معاون فرهنگی وزارت ارشاد در حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران منصوب کرد.

در حکم معاون فرهنگی وزارت ارشاد خطاب به دبیر جشنواره آمده است:

جناب آقای دکتر محمدعلی مرآتی، نظر به دانش و تجربیات ارزنده جناب عالی و به پیشنهاد مدیرکل دفتر امور موسیقی، به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منصوب می شوید.

امیدواریم با ایجاد این جشنواره با حضور پیشکسوتان و هنرمندان موسیقی نواحی سراسر کشور شرایطی برای ترویج این نوع موسیقی و توجه بیشتر به آن فراهم شود. توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال خواستارم.

محمدعلی مرآتی متولد 1351 در کرمانشاه، نوازنده ویولن و آهنگساز دارای مدرک کارشناسی ارشد موسیقی شناسی از دانشگاه مارسی فرانسه و دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس است.

مرآتی نوازنده ویولن متخصص است و به نواختن سازهای تنبور، ساختار و دف نیز آشنایی دارد. مراتی کنسرت های تحقیقاتی متعددی برگزار کرده و مقالاتی در مطالعات موسیقی و کنفرانس های علمی ارائه کرده است.

وی علاوه بر دبیری چهاردهمین دوره این جشنواره، عضویت در شورای علمی سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی را نیز بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید