محمدمهدی عزیززاده معاون قرآن و عترت شد


ساعت: 23:05
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882417

با تصویب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با تصمیم معاف:

محمدمهدی عزیززاده معاون قرآن و عترت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تایید و تایید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حکم علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت زمام و محمدمهدی عزیززاده به این سمت منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: نظر به تعمیق کیفی و گسترش کمی ماموریت ها و برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی. قرآن و عترت در دوره جدید فعالیت و منوط به تایید و تایید بالاترین مقام وزارت با حکم جناب عالی و تاکید ایشان بر توسعه چند جانبه فعالیت های معاونت قرآن و عترت می باشد. عن و عطار و نظر به سوابق قرآنی، ظرفیت علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این اطلاعیه به موجب این حکم به سمت «ع. معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

از جمله مأموریت های اعلام شده در این تصمیم عبارتند از:

شناسایی هوشمندانه و فعال سازی هدفمند تمامی ظرفیت های کاربردی برای ارتقای کمی و کیفی فعالیت های قرآنی در دولت مردمی، ایجاد ارتباط فعال و تعامل هم افزایی با همه ارکان و معاونان وزارت فرهنگ و رهبری، آمادگی برای انجام شایسته وظایف و مأموریت های متعدد معاونت قرآن و عترت با هماهنگی سیاست های وزارت فرهنگ و رهبری یکی از مهمترین وظایف مورد انتظار جنابعالی است.

بدیهی است کلیه ادارات کل، مدیران و مشاوران، نهادهای همکار و مراکز زیرمجموعه معاونت قرآن و عترت استان ها موظفند در انجام مستمر وظایف محوله با جنابعالی همدلی و هماهنگی لازم را داشته باشند. ، به خواست خدا.

گفتنی است از سوابق و فعالیت های محمدمهدی عزیززاده در حوزه مدیریت قرآن و عطار می توان به مدیرکلی دبیرخانه کمیسیون ترویج و ارتقاء، رئیس دفتر ترویج و ارتقاء معاونت قرآن و عترت، مشاور اجرایی شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دبیر کمیته توزیع اعتبارات اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی و . ..

انتهای پیام؛

دیدگاهتان را بنویسید