طرح جامع آموزش قرآن و عترت به خانواده مددکار در حال اجراست


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844494

مشاور بانوان امام خمینی(ره):

افتخاری از اجرای طرح جامع آموزش قرآن و عترت به خانواده بزرگ کمیته امداد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، لاله افتخاری امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تلاش ما در کمیته پشتیبانی با حمایت آقای بختیاری و بسیج به زودی شامل طرح بزرگ تربیت قرآن برای خانواده بزرگ (6) می شود. میلیون N) اطلاع رسانی و اجرا خواهد شد.

مشاور بانوان کمیته مددکاری امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: استان خراسان جنوبی از فرصت های بسیار خوبی در حوزه قرآن و عترت برخوردار است که امیدواریم این توانمندی ها در خدمت گسترش فرهنگ قرآنی باشد. در جامعه.

وی گفت: در تلاش هستیم تا با ایجاد همگرایی و هم افزایی با نمایندگان استان و اندیشمندان قرآن، مشکلات را شناسایی و رفع کنیم.

افتخاری افزود: باید شادی و نشاط را در قالب مسائل دینی به ارمغان بیاوریم تا خانواده ها را به برنامه های واجد شرایط جذب کنیم.


42 هزار خانوار تحت پوشش کمیته مددکاری امام خراسان

محمد عرب مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز در این نشست با اشاره به اینکه 42 هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند، خاطرنشان کرد: 41 درصد از این زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد هستند.

وی گفت: در خراسان جنوبی 3146 بیمار صعب العلاج تحت پوشش هستند که از این تعداد 1723 نفر معادل 55 درصد زن هستند.

عرب با اشاره به اینکه از 122 بیمار خاص با حمایت کمیته امداد استان، 48 درصد را زنان تشکیل می دهند، ادامه داد: همچنین در سال گذشته 1500 مادر باردار و شیرده حدود 2 میلیارد تن کمک دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: سال گذشته یک هزار و 726 دختر تحت پوشش کمیته امداد استان جهیزیه شامل پنج فقره اصلی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه همزمان با عید سعید غدیر خم تعدادی دیگر از جوانان با حمایت کمیته حمایت از جهیزیه استان جهیزیه دریافت می کنند، گفت: یک میلیارد و 500 میلیون تومان کمک شده است.

عرب در پایان افزود: 8 هزار و 900 یتیم و نیکوکار تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که 53 درصد آنها دختر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید