محکومیت شدید مالی باشگاه های پرسپولیس و پیکان با شکایت حسین پور و مهین


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811355

کمیسیون اساسنامه فدراسیون فوتبال آخرین آرای خود را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; کمیسیون وضعیت فدراسیون با صدور رأیی، ادعای باشگاه پیکان در خصوص درخواست باشگاه پیکان مبنی بر دریافت غرامت تحصیلی از باشگاه آرمان گهر سیرجان وفق بند اول ماده 23 آیین نامه نقل و انتقالات را رد کرد.

با توجه به درخواست محمود شفیعی از باشگاه ورزشی مس کرمان، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد که ادعای شفیعی از باشگاه مس کرمان رد می شود.

پس از رسیدگی به درخواست دانیال ماهینی از باشگاه ورزشی ایران خودرو، کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد که باشگاه ایران خودرو به پرداخت 18.29 میلیارد ریال بابت اصل دعوا و 3658000 ریال بابت هزینه دادرسی به نفع دانیال ماهینی محکوم شده است. كميسيون اساسي بازيكنان، جنگ ماهي بر سر مبلغ بالا را به ميزبان به مبلغ 421 ميليون ريال رد كرد. در صورت عدم پرداخت وجه محکوم در مهلت تعیین شده، مجازات های مقرر در ماده 89 آیین نامه انضباطی و ماده 13 آیین نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 بر محکوم علیه اعمال خواهد شد.

در پی درخواست وجه سعید حسین پور از باشگاه پرسپولیس، کمیته وضعیت بازیکنان اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس را به پرداخت مبلغ 879.000.000 ریال بابت اصل مطالبه و 190.314 روپیه به عنوان هزینه های حقوقی محکوم می کند و مابقی آن رد می شود. و دستگیره را نمی شناسد. در صورت عدم پرداخت وجه محکوم در مهلت تعیین شده، مجازات های مقرر در ماده 89 آیین نامه انضباطی و ماده 13 آیین نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب 1396 بر محکوم علیه اعمال خواهد شد.

با درخواست باشگاه ایران خودرو (پیکان) مبنی بر مطالبه غرامت آموزش و پرورش از باشگاه آرمان گهر سیرجان، کمیسیون اعلام کرد به استناد بند اول ماده 23 آیین نامه نقل و انتقالات، ادعای ایران خودرو (باشگاه پیکان) رد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید