کتاب «دنیای بیکران» نوشته خانم مهین نجف آبادی را تقدیم حضورتان می کنیم


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۶
کد خبر: 1813810

کتاب «دنیای بیکران» نوشته خانم مهین نجف آبادی به مدیریت علی حک رنگین، حاوی تحلیلی راهبردی از بیانات رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کتاب «دنیای بیکران» نوشته خانم مهین نجف آبادی به مدیریت علی حک رنگین، حاوی تحلیلی راهبردی از بیانات رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی است.



این اثر در سه فصل تنظیم شده است:

1 واقعیت (وضعیت موجود)، که با نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدها سر و کار دارد.
2. هدف (وضعیت ایده آل) که بیانگر آرمان ها و اهداف است.
3. راهبردهایی که چگونگی حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب را توضیح می دهد که شامل توصیه ها، الزامات، قوانین و ممنوعیت ها می باشد.
علاوه بر خلاصه، که به مفهوم، ویژگی ها، دامنه و اثرات فضای مجازی می پردازد.

از آنجایی که اندازه و اهمیت فضای مجازی ضروری است، باید اقدامات اساسی برای مدیریت و کنترل آن انجام شود. بنابراین آرمان های عملی و اجرایی برگرفته از آرمان های انقلاب اسلامی باید در فضای مجازی تبیین شود تا بتوان به آنها عمل کرد. متون فرامین حکومتی و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب فضای مجازی را می توان فهرستی از آرمان های انقلاب اسلامی در فضای مجازی برای دستیابی و برنامه ریزی و حرکت بر اساس واقعیت های موجود دانست. نحوه مواجهه با شرایط کنونی و چگونگی ساختن نردبانی از این واقعیت ها برای رسیدن به آرمان های انقلابی نیازمند مجموعه ای از پرسش هاست و چون فضای مجازی ابعاد مختلفی دارد، این پرسش ها نیز ابعاد مختلفی خواهند داشت. بنابراین تشخیص صحیح این مشکلات موضوع بسیار مهمی است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:
«فضای مجازی در حال حاضر در اختیار شماست. اگر می توانید اینها را یاد بگیرید. می توانید حرف خود را به هزاران شنونده ای که نمی شناسید بدهید. “این یک فرصت فوق العاده است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید