مخازن از تارخ گذشته و فرسوده تاکسی‌های دوگانه‌سوز، رایگان تعویض می‌شود

وی تأکید کرد: فهرست خودروهایی که عمر مخازن آنها پایان یافته است، از سوی وزارت کشور به این مدیریت اعلام شده و بر اساس آن فهرست، خودروها قابل شناسایی و قادر به ثبت‌نام در سایت اعلام‌شده خواهند بود.  

رحمان سالاری افزود: مالکانی که پس از ثبت‌نام، پیامک  مشمول نبودن دریافت کردند، لازم است به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند و چنانچه مخازن فرسوده و معیوب تشخیص داده شود، از طریق مراکز معاینه خودرو یادشده به اتحادیه تاکسیرانی استان برای تعویض مخازن معرفی می‌شوند.

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی با اشاره به اینکه طرح تعویض مخازن فرسوده از روز سه‌شنبه هفته جاری آغاز می‌شود، گفت: این طرح به‌صورت کاملاً رایگان و از محل مصوبه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر اجرایی شده است و کارگاه‌ها حق دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای برای تعویض مخزن ندارند.

طبق اعلام وزارت نفت، رحمان سالاری بیان کرد: این طرح از سوی کارگاه‌های منتخب انجام می‌شود و نوبت‌دهی برای تعویض کمتر از یک هفته انجام خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های صنعت سی‌ان‌جی و صنایع وابسته تأکید کرد: همه کیت‌ها و مخازن ساخت کشور ایران است و از محل این طرح می‌توان حدود ۱۰۰ هزار مخزن خودرو را تعویض کرد.

دیدگاهتان را بنویسید