مخالفت آخوند با استعفای افسران فدراسیون عمومی


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896807

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با استعفای کارکنان این فدراسیون و روسای هیئت ها و انجمن ها ابراز مخالفت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، پس از تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جداسازی 26 انجمن، کمیته و گروه از فدراسیون ورزش های همگانی و انتقال آنها به فدراسیون تربیت بدنی، دستگاه های اجرایی این فدراسیون شامل دبیر، نایب رئیس، مدیران انجمن ها، کمیسیون ها و هیئت های مختلف از همه کسانی است که از مسئولیت خود دست برداشته اند.

اما افشین ملایی، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی با استعفای آنها مخالفت کرد و تاکید کرد که “مسئولان ورزش کشوری در خط مقدم مبارزه با انفعال ملی هستند”.

در پیام افشین ملای آمده است:
«به نام پروردگار شهدا و صالحان
خدمت به مردم یک موهبت الهی است. مقام معظم رهبری (دامت برکاته)

سلام
تلاش شما مسئولین ورزش همگانی برای حفظ حیثیت ورزش همگانی در خدمت مردم قابل درک و تقدیر است. شما به عنوان کارکنان بخش های مختلف این مجموعه خدمات عمومی و زمینه ساز تحقق سلامت عمومی و نشاط ملی را بر عهده دارید.
از زحمات و زحمات مستمر شما در مدت تصدی این فدراسیون قدردانی می کنم و چون در خط مقدم مبارزه با انفعال ملی قرار دارید، پذیرش استعفای مناقصه را خلاف منافع فدراسیون و منافع ملی می دانم. من با آن موافق نیستم.
من به تعهدات شما عزیزان واقفم و شما را وفادار و خدمتگزار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران می دانم.
دستاوردهای فدراسیون در دو سال اخیر با همکاری و مشارکت شما قابل توجه بوده و برای پیشرفت ایران عزیز با درایت به راه خود ادامه دهید.خدا خیرتان دهد.
افشین ملای – خدمتگزار شما در فدراسیون

دیدگاهتان را بنویسید