مخالفت برانکو با بازی دوستانه ایران و عمان / حنبان به اردوی تیم ملی اضافه شد، خبری از کریم نیست


ساعت: 12:36
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843741

با مخالفت سرمربی تیم ملی عمان، دیدار دوستانه ایران و عمان لغو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با وجود توافق فدراسیون های فوتبال ایران و عمان و مکاتبه برای برگزاری یک بازی دوستانه، این دیدار به دلیل مخالفت برانکو ایوانکوویچ لغو شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که اردوی تدارکاتی خود را در دوحه قطر برگزار کرده است، 21 خردادماه در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر خواهد رفت.

در پی تصمیم کادر فنی تیم ملی مبنی بر تغییر محل تمرین تیم ملی، شب گذشته سومین جلسه از اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان در دوحه قطر که یکی از تمرینات است به زمین مسابقه اعزام شد. برای تیم های جام جهانی 2022 قطر در هتل روتانا محل اقامت شاگردان دراگان اسکوچیچ در این شهر برگزار شد..

تغییر محل تمرین تیم ملی از السد در اعزام کار را برای بازیکنان و کادرفنی آسان کرد..

یکی از لحظات مهم و قابل توجه در آماده سازی تیم ملی حضور مهرداد حنبان در آن بود. در شرایطی که پیش از این عنوان می شد حنبان و باقری یا باید در تیم ملی یا پرسپولیس فعالیت کنند، آنالیزور پرسپولیس پس از پایان مسابقات لیگ برتر این تیم به اردوی تیم ملی اضافه شد و حالا قرار است کار کند. به عنوان یک تحلیلگر.

البته کریم باقری سرمربی تیم ملی با گذشت سه روز از آغاز اردوی دوحه به تیم ملی اضافه نشده است و با این تفاسیر به نظر می رسد او می خواهد کارش را فقط در پرسپولیس ادامه دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید