آغاز جدال کیروش و برانکو؛ اضافه وزن بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی!

پرسپولیس 6 بازیکن در اردوی تیم ملی داشت که بسیاری از آنها در ترکیب کارلوس کی روش نقش آفرینی کردند. کی روش در دبی فقط می خواست روی شاگردانش کار کند و تیم ملی اصلاً مجبور نبود یک بازی تدارکاتی در آنجا انجام دهد. از طرفی پرسپولیس با هدایت برانکو در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت و مسابقات بسیار حساسی را پیش رو داشت. برانکو گفت: حالا که تیم ملی بازی تدارکاتی ندارد، بهتر است روش شش ملی پوش را به ما بدهد، چون پرسپولیس هم نماینده ایران است و باید بازی های مهمی در آسیا انجام دهد، اما کارلوس کی روش نمی شود. تحت هر شرایطی رفت و گفت من باید همه حاضران در کمپ دبی را همراهی کنم و روی وضعیت بدنی آنها کار کنم. من باید در جام جهانی با بزرگترین ستاره های فوتبال جهان مبارزه کنم و نمی توانم از تمریناتی که بازیکنان در تیم های باشگاهی خود انجام می دهند راضی باشم.

خلاصه درگیری دو کشور بالا گرفت و کیرش از الفاظ نسبتا تندی درباره سرمربی وقت پرسپولیس استفاده کرد. او فکر می کند. او بازیکنان آماده را از ما می گیرد و در اردوی تیم ملی این بازیکنان وزن می گیرند و وقتی به پرسپولیس برمی گردند، اضافه وزن زیادی دارند.

بازیکنان خود را در بهترین شرایط به تیم ملی تحویل می دهیم و به بدترین شکل ممکن آنها را از مربی خودخواه و مغرور به نام کارلوس کی روش برمی گردانیم. نمی دانم چه کسی باید جلوی این مربی مغرور را بگیرد اما ما به بازیکنان خود در پرسپولیس و لیگ قهرمانان آسیا نیاز فوری داریم. کارلوس کی روش با شنیدن صحبت های برانکو لجبازتر شد و به هر 6 بازیکن تیم ملی پرسپولیس دستور داد به فرودگاه رفته و با اولین پرواز همراه پرسپولیسی ها تا آسیا به تهران برگردند.

در واقع او هر 6 بازیکن پرسپولیس را در تیم ملی صف آرایی کرد تا روحیه آنها را خراب کند. بازیکنان همچنین گفتند که نباید قربانی جدال کیروش و برانکو شویم چرا که دوست داریم تیم ملی مان را همراهی کنیم و برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم.
در نهایت دعوای کی راش و برانکو به یک دوئل پر سر و صدا تبدیل شد و به همین دلیل بسیاری از هواداران پرسپولیس مقابل کی روش قرار گرفتند و استقلالی ها از سرمربی پرتغالی حمایت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید