مدارس ابتدایی تهران فردا مجازی می شود


ساعت: 21:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912503

آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: آموزش در مدارس ابتدایی شهر تهران دوشنبه 9 آبان ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به تداوم آلودگی هوا در کلانشهر تهران و بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، در تمامی مدارس ابتدایی پایتخت کلاس های درس روز دوشنبه برگزار می شود. ، 30 نوامبر 1401 به صورت مجازی برگزار شد.

با توجه به تداوم آلودگی هوا در روز دوشنبه، در راستای حفظ سلامت دانش آموزان گرانقدر، تدریس در کلیه مدارس ابتدایی شهر تهران از روز دوشنبه 9 آبان 1401 به صورت مجازی خواهد بود.

ضمناً کلیه مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی تهران فردا دوشنبه 9 آبان 1401 تعطیل و سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی حضوری خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر مدیرکل بحران استان تهران نسبت به آلودگی هوای این استان هشدار داد و به مردم توصیه کرد از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

وی با اشاره به اخطار زرد آلودگی هوای استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از شامگاه شنبه 7 آبان ماه تا ظهر روز چهارشنبه 11 آذرماه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وزش باد، آلودگی قابل توجهی در اکثر نقاط آسمان تهران وجود دارد. شاهد خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید