مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری بارگذاری شود

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی رشته شغلی ویژه معلمی سال 1403 وزارت آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ماه بر اساس اظهارات معاون وزیر اعلام شد. تحصیلات سه برابر ظرفیت جذب آموزش و پرورش در آزمون پذیرفته می شود و آن دسته از افراد برای مرحله ارزیابی و گزینش می توانند از امروز (8 اردیبهشت 1403) با مراجعه به پورتال my.medu ir اداره گزینش و استخدام شروع کنند. KARA) برگه های نمونه را پر کنید و تمام مدارک مورد نیاز را در سیستم بارگذاری کنید.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، با پایان یافتن فرآیند «ارزشیابی تکمیلی»، «نتایج نهایی و نهایی» آزمون در اواسط خردادماه از سوی سازمان سنجش اعلام می شود و در نهایت حدود 28 هزار نفر به تدریس دوره ابتدایی اضافه خواهند شد. کارکنان .

ارزیابی و گزینش تکمیلی شامل بررسی مدارک و مدارک ثبت نامی خوداظهاری، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت های عمومی برای گزینش، ارزیابی و ارزیابی تکمیلی است.

مراحل بررسی اسناد، معاینات پزشکی، اندازه گیری و ارزیابی و انتخاب اضافی

مرحله اول: متقاضی موظف است در زمان ذکر شده در قسمت اطلاعیه مهم با ورود به سامانه استخدام و استخدام (KARA) در پوشه تعیین شده، نمونه برگه ها را پر کرده و کلیه مدارک مورد نیاز را بارگذاری کند. بدیهی است عدم عودت یا تکمیل نمونه برگه ها تا تاریخ مقرر به منزله انصراف خواهد بود. بر این اساس متقاضی از فرآیند استخدام آموزش و پرورش حذف می شود.

همچنین با عنایت به اینکه مقرر گردیده است برگه اطلاعات فردی داوطلبان جهت احراز صلاحیت عمومی گزینش از طریق سامانه کارگزینی (کارا) تکمیل گردد. لازم است پس از انتشار اسامی در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان مقرر به سامانه مشخص شده مراجعه و فرم اطلاعات فردی را به صورت دقیق تکمیل و مدارک لازم اعم از عکس پرسنلی، عکس تمامی صفحات را بارگذاری نمایید. عکس مدرک تولد و کارت ملی، عکس آخرین مدرک تحصیلی، کپی مدارک تحصیلی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و …، کپی گواهی اشتغال به کار در آموزش و پرورش، کپی درجه یک داوطلب و خانواده سوابق قربانیان و کپی سوابق فعالیت های سیاسی و اجتماعی در نهادها انجام اقدامات انقلابی و منافع عمومی مانند بسیج و…

بدیهی است عواقب عدم تکمیل یا ناقص ارسال فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک لازم در مهلت تعیین شده متوجه متقاضی خواهد بود.

لازم است یک نسخه پرینت شده از کاربرگ تکمیل شده با مشخصات فردی تهیه و قسمتی از عکس پرسنل را الصاق و در مرحله بررسی مدارک مهر مذکور را به انتخاب کننده در محل تحویل دهید.

مرحله دوم: داوطلب معرفی شده (واجد شرایط) باید مدارک و مدارک خود را در حین ثبت نام آزمون تایید و تایید کند و سوابق و فعالیت های آموزشی، مطالعاتی که در سامانه کارگزینی و استخدامی (KARA) بارگذاری کرده است را تایید و تایید کند. مشخصات جسمی و روحی (معاینه های پزشکی) با توجه به زمان تعیین شده در سامانه کارگزینی و استخدامی (کارا) به مراکزی که از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه تعیین می شود، اقدام نمایند. برای تسریع در روند بررسی، به داوطلبان توصیه می شود در موعد مقرر برای پیگیری سوالات مربوطه اقدام کنند.

سطح سوم: متقاضی پس از انجام مراحل مربوطه در مراحل قبلی و دریافت معرفی نامه همراه با عکس از کارگروه مرحله دوم، پرینت گواهینامه اولیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور و کارت ملی را طبق زمان تعیین شده به همراه داشته باشد. ، در پوشه متقاضی در سامانه کارگزینی و استخدام کارا تنظیم شده است) جهت سنجش و ارزیابی بیشتر به حوزه سنجش تعیین شده مراجعه نمایید.

توجه: با توجه به اینکه سنجش تکمیلی و سنجش در حوزه های سنجش به صورت گروهی انجام می شود، عدم حضور داوطلب در روز، ساعت و تاریخ تعیین شده به منزله عدم حضور داوطلب خواهد بود. زمان مراجعه در حوزه های سنجش تکمیلی و سنجش ساعت 6:30 صبح و 13:00 می باشد.

مرحله چهارم: پس از اتمام مرحله اول، داوطلب باید طبق زمان تعیین شده توسط هسته گزینش استان از طریق سامانه کارگزینی و استخدام (KARA) جهت بررسی صلاحیت های عمومی گزینش، به محل تعیین شده جهت انجام مراحل گزینش مراجعه کند.

تبصره: طبق مفاد دفترچه آزمون، عدم حضور داوطلب در مهلت سنجش تکمیلی و زمان تعیین شده برای حضور داوطلب در هر یک از مراحل فوق به منزله انصراف از خدمت آموزشی تلقی خواهد شد.

اسناد نتیجه

10) عناوین مدارک سنجش مربوط به سوابق و فعالیت های آموزشی، مطالعات بر اساس تغییرات دفترچه آزمون به شرح زیر تهیه شود.

– کسب مقام در مسابقات و رویدادهای معتبر علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی، آموزشی و فناوری
مستندسازی سابقه و سوابق تدریس و فعالیت در مراکز آموزش عالی، گروه های جهادی، مدارس، مراکز فرهنگی، آموزشی و پژوهشی با ارائه مدارک معتبر از مراجع ذیربط و بیمه.
گواهی معتبر مهارت ها و عناوین علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی، آموزشی و فنی
– گواهی های مربوط به سطح (امتیاز بر اساس سطوح اخذ گواهی)