مدافع جوان استقلال از دیدار با آمریکا کلین شیت کرد

مدافع جوان استقلال از دیدار با آمریکا کلین شیت کرد

پیروزی در فوتبال بدون اشتباه حریف غیرممکن است. این اشتباه ممکن است توسط افراد مختلف انجام شود. ایران شب گذشته نتوانست پیروز میدان را ترک کند. در میان کمک های بازیکنان مختلف، کادر فنی نیز انتخاب های اشتباهی در ترکیب اصلی خود داشتند.

پیر پرتغالی سعی کرد با تعویض های خود روند بازی را تغییر دهد اما در این سطح جبران اشتباهات بسیار سخت است. اگرچه کی روش برای فرار از تحلیل رقبا از شگفتی های خود (تغییر ترکیبی ناگهانی) استفاده کرد، اما استفاده شب گذشته از میلاد محمدی و احسان حاج صفی در کنار هم انتخاب درستی نبود.

انتخابی که 2 تغییر را به تیم ملی وارد کرد. در حالی که کی روش می توانست تمرکز بیشتری روی فاز حمله داشته باشد، نگران سمت چپ دفاع و عدم همکاری در قسمت حمله بود. بالاخره گلی که تیم ملی هم گرفت از این طرف بود.

در این بین کادرفنی تیم ملی انتخاب جسورانه ای داشت و جلالی را از دقیقه 71 وارد زمین کرد. این بازیکن با انگیزه بالا عملکرد خوبی داشت و عملا این پست تیم ملی را فعال کرد. او با عملکرد خود ثابت کرد که کادر فنی در انتخاب جناح چپ اشتباه کرده است.

به طور واقع بینانه، شاید یک نقطه خالی در فهرست می تواند سهم کانون توجه باشد. او توانایی بازی در چند پست را دارد و دیشب توانایی های این بازیکن سپاهان در پوسته هر پاس مورب عمیق و اشتباه خودنمایی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید