مدافع عصبانی پرسپولیس در یحیی؟!

مدافع عصبانی پرسپولیس در یحیی؟!

هفته بیست و یکم لیگ برتر در حالی امروز در شهرهای مختلف کشور در حال پیگیری است که رقابت تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال تهران در بالای جدول حساسیت دیدارهای دو تیم را افزایش داده است.

استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان می رود تا دیداری سخت با شاگردان امیرگله نوح داشته باشد هرچند با پرسپولیس سه امتیاز فاصله دارد. پرسپولیس در آبادان به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان در صنعت نفت می رود تا فاصله شان با آبی پوشان پایتخت کمتر شود.

یحیی گل محمدی با وجود حساسیت بالای بازی تیمش مقابل نفت آبادان، روال خود را برای برقراری نظم در رختکن پرسپولیس اعمال کرد.

گل محمدی که در ابتدای فصل با واکنش منفی علیرضا ابراهیمی مبنی بر نبودن او در تیمش مواجه شد، تصمیم به اخراج او گرفت اما وساطت دستیارانش ابراهیمی را مجبور به بازگشت به تمرینات تیمی کرد اما او حداقل دقایقی را برای تیمش ثبت کرد. سفید.

گل محمدی که بابت حضور در ترکیب ثابت به هیچ بازیکنی باج نمی داد، پس از اردوی اخیر تیم ملی ایران نیز به همین روند ادامه داد.

فرشاد فرجی که به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده بود پس از بازگشت به جمع سرخپوشان نتوانست جایگاه ثابت خود را حفظ کند تا طعم نیمکت نشینی را در دو بازی تجربه کند. این سوال زمینه های نارضایتی را نسبت به شرایط موجود ایجاد کرد اما گل محمدی نه تنها نظر خود را به فرج اعلام نکرد، بلکه او را از لیست 18 نفره تیمش مقابل رفسنجان کپر خارج کرد تا مدافع تیم ملی … پرسپولیس می تواند کار را تمام کند.

فراژ با علم به دستور سرمربی این تیم از تمامی اعتراضات خود منصرف شد تا بتواند برای بازی امروز با نفت، پرسپولیس را سوار کند و این تیم را در اردوی آبادان همراهی کند، اما به نظر می رسد تقابل قبلی با صنعت ادامه داشته باشد. نفت شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید