این انتقال برای پرسپولیس غیر ممکن شده است! ; آیا یحیی عصبانی است؟

این انتقال برای پرسپولیس غیر ممکن شده است!  ;  آیا یحیی عصبانی است؟

شهریار موگانلو فصل گذشته آقای گل لیگ برتر شد اما با مدیران سپاهان درگیری داشت. شهریار که فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته در اردوی ترکیه ای سپاهانی ها حضور دارد اما در چند روز اخیر شایعه جدایی او از این تیم به شدت مطرح شده است. یحیی گل محمدی که یک نیم فصل با موگانلو در پرسپولیس کار کرد، این بازیکن را بسیار دوست دارد و همیشه از بازگشت شهریار به تیمش استقبال می کند.

از این رو با جذب کاوه رضایی و عیسی آل کثیر توسط سپاهان و همچنین به دنبال خرید یک مهاجم خارجی، گفته می شد شهریار از سپاهان جدا می شود و به پرسپولیس بازمی گردد. با توجه به اینکه سپاهان و پرسپولیس رقبای جدی در لیگ هستند، مشخص بود که باشگاه سپاهان تحت هیچ شرایطی تمایلی به دادن بازیکن به پرسپولیس نداشت.

اتفاقی که در نهایت رخ داد و حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی شد. شنیده ها حاکی از آن است که سپاهان به مقانلو اعلام کرده که نمی تواند به پرسپولیس برود اما در صورت وجود پیشنهاد خارجی می تواند با پرداخت 800 هزار دلار یعنی حدود 40 میلیارد از سپاهان جدا شود. مشخص نیست آینده شهریار در سپاهان چگونه خواهد بود و فصل آینده در این تیم می ماند یا به تیم دیگری می رود.

دیدگاهتان را بنویسید