مدال طلای جشنواره عکس بوسنی برای عکاس ایرانی

ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1300/08/17
کد خبر: 1782598

این عکاس ایرانی در جشنواره بین المللی بانیا لوکا در بوسنی و هرزگوین مدال طلا گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فیاپ در ایران، در جشنواره بین المللی بانجالوکا که در چهار بخش رنگی آزاد، تک رنگ رایگان، گردشگری و زندگی در بوسنی و هرزگوین برگزار شد، عکس «لینچان» مهدی زابل عباسی موفق به کسب مدال طلای فیاپ شد. فدراسیون بین المللی هنر عکاسی).

در جشنواره بین المللی بانجالوکا که زیر نظر فدراسیون جهانی هنرهای عکاسی (FIAP) و PSA برگزار شد، آثاری از عکاسان عضو باشگاه عکس فوکوس (نمایندگی فیاپ در ایران) از جمله مهدی زابل عباسی، علی سامعی عرفان آقابابایی و میرعلی پرندک در بخش های مختلف جشنواره مورد استقبال قرار گرفتند.

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (FIAP) که به عنوان تنها موسسه بین المللی در زمینه عکاسی توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده است، در سال 1946 تاسیس شد و از آن زمان به عنوان وسیله ای برای ارتباط بین موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان تبدیل شده است.

فدراسیون به عنوان یک عضو اجرایی، با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان که بیش از 90 موسسه ملی در پنج قاره دارد، همکاری نزدیک دارد. فیاپ در هر کشور تنها یک دفتر دارد که نماینده رسمی فیاپ در ایران “کلوپ فوکوس” است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید