مدل استقلالی یحیی هرگز پیراهن تیم پرسپولیس را نخواهد پوشید!

مدل استقلالی یحیی هرگز پیراهن تیم پرسپولیس را نخواهد پوشید!

اگرچه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز به صورت رسمی لیست بازیکنان مورد نیاز و مازاد نیم فصل دوم خود را ارائه نکرده است، اما شایعات و گمانه زنی هایی در این باره وجود دارد.

یکی از بازیکنانی که گفته می شود سرمربی پرسپولیس به جذب او علاقه مند است، امید نورافکن بازیکن سپاهان است. البته گل محمدی قبل از شروع فصل خواهان جلب توجه بود اما چون با سپاهان قرارداد دارد این انتقال محقق نشد.

در خصوص قرارداد نورافکن و سپاهان گفتنی است این قرارداد در پایان فصل به پایان می رسد و در صورت عدم پیوستن این بازیکن نیم فصل به پرسپولیس در صورت دریافت پیشنهاد از سوی پرسپولیس می تواند این پیراهن را بر تن کند. این تیم به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل. گفته می شد باشگاه سپاهان اکنون با توجه به این مشکل دو گزینه دارد. اول از همه باید با آزادی السورافوکن مخالفت کند تا بازیکن در این تیم بماند یا اینکه با توجه به عدم تمدید قرارداد این بازیکن نیم فصل به پرسپولیس بدهد تا بتواند تولید کند. درآمد از این طریق

حال در این بین و بر اساس گمانه زنی ها باید دید این بازیکن که سابقه حضور در استقلال را دارد بالاخره در نیم فصل پیراهن پرسپولیس را به تن خواهد کرد یا در پایان فصل این اتفاق رخ می دهد. . به نظر نمی رسد امید نورافکن بخواهد تاریخ استقلال خود را فراموش کند و حتی فصل آینده او را یاغی جدید فوتبال ایران خطاب کند. در حالی که نورافکن جزو بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی است. سرمربی پرسپولیس در دو سال اخیر بارها برای جذب این بازیکن چپ دست به تیمش تلاش کرد اما در نهایت موفق نشد.

یعنی در یکی دو سال اخیر 50 درصد قضیه حل شده ولی 50 درصد دیگر…؟

دیدگاهتان را بنویسید