تروریسم اسرائیل هرگز جلوی انقلاب ملت فلسطین را نخواهد گرفت


ساعت: 07:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915446

حازم قاسم سخنگوی حماس در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به نوار غزه گفت: روش‌های تروریسم و ​​نازیسم هرگز نمی‌تواند انقلاب شعله‌ور ملت ما را خاموش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسم تصریح کرد: ما همیشه از انقلاب مردم فلسطین در هر کجا که حضور داشته باشد حمایت خواهیم کرد.

وی گفت: رویارویی مقاومت با تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ مستقیم به آن نشان می دهد که هرگز اجازه تغییر معادلات را به اشغالگران نخواهند داد.

قاسم افزود: ما به دفاع از ملت فلسطین در همه جا ادامه خواهیم داد.

سخنگوی حماس با یادآوری جنایت روز شنبه رژیم صهیونیستی در شهادت مظلومانه شهید «عمار مفلح» خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی با حملات بی امان به نوار غزه و سپس جنایت آن، به اقدامات خصمانه خود علیه ملت فلسطین ادامه می دهد. روز جمعه در اجرای حکم اعدام در خیابان شهید «عمار مفلح» در شهرک «هواره» گسترش یافت.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه چندین مواضع نیروهای مقاومت در نوار غزه را بمباران کردند.

در پی بمباران نوار غزه علیه مواضع گروه های مقاومت در نوار غزه، چندین موشک به شهرک های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه و پایگاه های نظامی شلیک شد.

شلیک موشک به اراضی اشغالی پس از آن صورت می گیرد که یک سرباز رژیم صهیونیستی روز جمعه هنگام تلاش برای دستگیری «عمار حمدی مفاله» در شهرک حواره شهر نابلس با مقاومت مواجه شد و زمانی که موفق به انجام این کار نشد، چندین گلوله به سمت وی ​​شلیک کرد و وحشیانه. این جوان را کشت

دیدگاهتان را بنویسید