ارتش یمن جلوی یک کشتی دیگر در حال حرکت به سمت اسرائیل را گرفت



ارتش یمن از عبور یک کشتی دیگر به سرزمین های اشغالی جلوگیری کرد.

ارتش یمن کشتی دیگری را که عازم اسرائیل بود متوقف کرد

به گزارش خبرگزاری موج


پس از عملیات دیروز ارتش یمن شبکه الجزیره امروز (دوشنبه) به نقل از منابع آگاه برای جلوگیری از عبور کشتی عازم بنادر فلسطین اشغالی گزارش داد که یمن از عبور یک کشتی دیگر به سرزمین های اشغالی جلوگیری کرده است.

هیچ گزارشی از ماهیت این شناور در حال حرکت به سمت رژیم صهیونیستی منتشر نشده است.

وزارت دفاع یمن یکشنبه شب نیز از عبور یک کشتی به این کشور جلوگیری کرد فلسطین Occupy گزارش داد و اعلام کرد که «درگیری مناسب با کشتی‌ای که به هشدار ما توجه نکرده بود، انجام شد».

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شب گذشته در بیانیه ای اعلام کرد: در صورت تامین نشدن نیازهای غذایی و دارویی غزه، از عبور کشتی ها از هر ملیتی که به سمت فلسطین اشغالی حرکت می کنند، جلوگیری می کنیم. آن کشتی‌ها به یک هدف مشروع خدمت خواهند کرد.» آنها تبدیل به نیروهای مسلح ما می‌شوند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به نگرانی‌ها در مورد ایمنی کشتی‌های دریایی، به همه کشتی‌ها و شرکت‌ها هشدار می‌دهیم که با بنادر اسرائیل تعامل نداشته باشند.

وی افزود: نیروهای مسلح یمن تعهد کامل خود را برای ادامه حرکت تجارت جهانی از طریق دریای سرخ و عرب برای همه کشتی‌ها و همه کشورها به استثنای کشتی‌هایی که به اسرائیل می‌روند یا کالا به بنادر اسرائیل حمل می‌کنند، اعلام می‌کنند.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.