مأموریت ارتش سازی جرقه، حرکت و حرکت جهادی دارد


ساعت: 12:05
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881089

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در خصوص ماموریت سازندگی سپاه، تحرک، حرکت و حرکت جهادی مستمر و شبانه روزی وجود دارد و انگیزه بالایی وجود دارد. بر چالش ها و موانعی که اهریمنان و شیاطین نظام بر سر راه انقلاب اسلامی قرار داده اند فائق آییم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه مرکز فرماندهی و نظارت قرارگاه سازندگی حاتم الانبیاء(ع) که با حضور فرمانده و فرمانده کل سپاه برگزار شد. مدیر عامل مجتمع های اردوگاهی گفت: تمامی افرادی که در منظومه پرافتخار قرارگاه سازندگی حاتم الانبیاء (علیه السلام) فعالیت می کنند در مراحل مختلف طراحی، ساخت و اجرای پروژه ها مشارکت دارند، مفهوم آن را درک کرده اند. جنگ اقتصادی در شرایط بحرانی کنونی تاریخ کشور و انطباق با مدل جنگ واقعی.

وی افزود: در شرایط اقتصادی امروز که چرخ های اقتصادی و سازندگی کشور متوقف نمی شود و مجموعه اردوگاه در بخش های مختلف خود با آن مشغول است، امری فوق العاده و منحصر به فرد است و نشان می دهد که یاری خداوند در این امر جاری است. حوزه.

فرمانده کل سپاه همچنین گفت: آنچه در عملیات قرارگاه نمایان و نمایان است، درخشش دانش و فناوری در کنار اراده و ایمان است و بحمدالله در مجموعه پایگاه نشاط و شادابی وجود دارد. چه در ستاد و چه در پروژه ها و رعایت انضباط و صرفه جویی در کار بر هزینه ها و یافتن ارزان ترین و سریع ترین راه برای انجام پروژه های کشور در این مجموعه تأثیر مطلوبی دارد.

سرلشکر سلامی با اشاره به گستردگی ماموریت ها و حوزه های عملکردی قرارگاه در سراسر کشور، افزود: قرارگاه با 315 پروژه فعال در کل جغرافیای کشور حضور دارد و این امر مستلزم رصد این پروژه ها به صورت فناورانه بر اساس است. جدیدترین علوم ارتباطات و اطلاعات مدیران مجموعه را قادر می سازد تا به صورت آنلاین و مستمر از روند اجرای پروژه آگاه شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران از اقدامات قرارگاه در ایجاد مرکز فرماندهی و نظارت بر پروژه های عمرانی آن تقدیر کرد و تصریح کرد: نظارت بر پروژه ها صرفاً یک کار کنترلی نیست، بلکه یک وظیفه هدایتی و مدیریتی است و باعث ایجاد انگیزه در کارکنان و تسریع در فعالیت ها و همدلی می شود. و ارتباطات را در سطوح مختلف سازمان به ارمغان می آورد.

سردار سرتیپ سید حسین هوش السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در ابتدای این مراسم با اشاره به اهداف ایجاد مرکز فرماندهی و نظارت بر پروژه های قرارگاه گفت: با توجه به گستردگی گستردگی پروژه های این قرارگاه. از کار پایگاه و نیاز به پایش بلادرنگ پروژه ها، این مرکز راه اندازی شد و بر اساس فرصتی برای ارتباط آنلاین و زنده صوتی و تصویری با پروژه های مهم و تاثیرگذاری که در دستور کار قرارگاه در سال 50 قرار دارد، فراهم شد. /50 طرح.

باید بگویم؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با پروژه هایی مانند سومین کشتی سازی افرامکس، پروژه NGL3200 غرب قارون، پروژه آبرسانی غدیر، سد نرماب، پروژه بندر پارسیان و … به صورت آنلاین ارتباط برقرار کرد. راه آهن خاش – زاهدان به مدیران این پروژه ها در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید