برقراری و حفظ امنیت مأموریت خطیری است که پلیس در این راه نیاز به همراهی سایر دستگاه ها دارد


فرمانده انتظامی استان قزوین:

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: برقراری و حفظ امنیت مأموریت خطیری است که پلیس در این راه نیاز به همراهی سایر دستگاه ها دارد و در این میان صدا و سیما می تواند با نقش آفرینی درست و به موقع، تأثیر بسزایی در پیشگیری از جرایم و آسیب ها داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در راستای گسترش هم افزایی در انجام ماموریت ها سردارعلی ابراهیمی به همراه سرهنگ رحیم خامدی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با حضور در دفتر کار سعید انبارلوئی مدیرکل صداوسیما استان با وی دیدار و گفت و گو کردند.

سردار علی ابراهیمی در این دیدار گفت : برقراری و حفظ امنیت مأموریت خطیری است که پلیس در این راه نیاز به همراهی سایر دستگاه ها دارد و در این میان صدا و سیما می تواند با نقش آفرینی درست و به موقع، تأثیر بسزایی در پیشگیری از جرایم و آسیب ها داشته باشد.

وی القای امنیت به شهروندان را موضوع بسیار مهمی دانست و گفت: باید نسبت به این موضوع حساس باشیم و اینجاست که رسانه ها و صداوسیما با توجه به تاثیرگذاری بالایی که میان مخاطبان خود و اقشار مختلف مردم دارند می توانند نقش آفرینی کرده و احساس آرامش و امنیت را در آن ها ایجاد کنند.فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: فرهنگ‌سازی،‌ پیشگیری و اطلاع‌رسانی از راهبردهای مشترک پلیس و صداوسیما است و این دو سازمان اشتراکات ماموریتی زیادی داشته و به نوعی دو بال حفظ امنیت، نظم و انضباط اجتماعی هستند.

این مقام ارشد انتظامی ترویج و گسترش مقوله پایش و خود کنترلی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: صدا و سیما شاخص ترین پل ارتباطی پلیس و مردم است و با انتشار آموزش های پلیسی و اخبار صحیح و به موقع، می تواند نقش موثری در افزایش احساس امنیت داشته باشد.

در این نشست سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: اگر امروز مردم با خیالی آسوده به کار و فعالیت های روزانه می پردازند به خاطر ایثارگری و تلاش های خستگی ناپذیر ماموران انتظامی است و امروز زحمات شبانه روزی پلیس از چشم مردم پوشیده نیست و همه ما قدردان این تلاش های مخلصانه هستیم.

انبارلویی با تأکید بر آمادگی این سازمان در تهیه و تولید برنامه‌های مرتبط با ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی با مشارکت مجموعه انتظامی استان در هفته انتظامی خاطر نشان کرد: صداوسیما فرماندهی انتظامی را جدا از سازمان خود نمی داند و سیاست گذاری و تلاش در امنیت پایدار و ایجاد فضای امن برای شهروندان در ابعاد امنیتی، انتظامی،ترافیکی،و خدماتی تکلیفی است که در راهبردهای این مجموعه با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان در پایان به تعامل و همکاری موجود بین دستگاه های استان اشاره کرد و افزود:خوشبختانه در سایه تعامل و همکاری سازمان ها و و همراهی مردم نجیب و فهیم استان با پلیس امنیت مطلوبی در سرتاسر استان حاکم بوده که تلاش ها و مجاهدت کارکنان پلیس استان از مهم ترین دلایل برقراری این امنیت در استان می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه سردار ابراهیمی با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های  صدا و سیمای مرکز قزوین در همراهی با پلیس استان تقدیر کرد .




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید