حفظ پویایی و رشد تحصیلی دو مأموریت اصلی دانش آموزان


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916079

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه دانش آموزان دو رسالت اصلی را دنبال می کنند گفت: حفظ پویایی و نشاط و رشد تحصیلی در کنار اخلاق و عمل دو رسالت اصلی هر دانش آموز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا؛ سردار حسین زارع کمالی صبح امروز به مناسبت روز دانشجو در دیدار با دانشجویان دانشکده فنی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: دانشکده فنی شهید صدوقی مزین به نام شهیدی است که از دفاع از انقلاب اسلامی و مبارزه با دشمنان کوتاه نیامد. و به خون ختم شد درخت سالم انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر فردی باید نسبت به مقام، جایگاه و رسالت خود آگاه باشد، تصریح کرد: دانش آموزان همیشه در کنار یادگیری دو ماموریت بزرگ دارند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه علم بدون اخلاق ارزشی ندارد ادامه داد: اولین رسالت طلاب کسب علم همراه با عمل و اخلاق است و دانش آموز باید برای رشد علمی در حوزه اخلاق تلاش کند و در نهایت علم را تمرین کند که آموخته است.

زارع کمالی کسب علم را تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست و افزود: یکی از وجوه ممتاز تمدن نوین اسلامی توسعه علم در کنار اخلاق است و کاملاً مشخص است که این علم که در کنار اخلاق رشد کرده است. مثمر ثمر خواهد بود و موجب رهایی و رشد می شود.

وی دومین رسالت دانش آموزان را حفظ پویایی و نشاط دانست و خاطرنشان کرد: پویایی و نشاط دانش آموزان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به آن توجه شود.

این مسئول افزود: پویایی، نشاط، نشاط و تحرک جامعه در گرو فعالیت و پویایی دانش آموزان است.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد 25 آذرماه را با اهدای شاخه گل به دانش آموزان تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید