مدیران، دنباله رو مکتب رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی باشند

استاندار فارس:

استاندار فارس گفت: مدیران و مسئولان به عنوان خدمتگزار مردم و نظام پیرو مکتب رئیس جمهور محبوب و شهید آیت الله رئیسی یعنی خدمت صادقانه و خالصانه باشند.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس روز شنبه ۱۴ خردادماه در جلسه شورای اداری استان که با حضور نماینده ولی قانونی در فارس امام جمعه شیراز و چ. دادگستری استان در تالار شهید امامی استانداری ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا(ع)، شهید آیت الله رئیسی و یارانش افزودند: در حالی که بسیاری تلاش می کردند ایشان را به حاشیه ببرند، ایشان معتقد بودند که زمان خدمت به مردم بسیار مهم و ارزشمند است و نباید به حاشیه رفت

وی ادامه داد: صداقت در وعده ها، خستگی ناپذیری، اخلاص، احترام به بزرگان و پیشکسوتان، توجه به کسانی که در پشت صحنه کار و موفقیت انجام می دادند و توجه به خانواده از دیگر ویژگی های شهید رئیسی بود.

ایمانیه تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم باید تلاش کنیم تا مردم در انتخاب رئیس جمهور بعدی به وجود چنین صفات و ویژگی هایی توجه کنند.

استاندار فارس گفت: شهید رئیسی برای رفع برخی مشکلات مزمن استان به صورت جدی وارد بحث شد و معتقد است بدون فکر چاره از چاله ها عبور نمی کنیم.

ایمانیه افزود: استانداران استان باید از فرصت خدمت، رفع مشکلات مزمن مدیریتی خود نهایت استفاده را ببرند و به ویژه تلاش کنند تا مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان را به سرعت اجرایی کنند.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت عالی استان به همراه امام جمعه شیراز، قوه قضائیه استان، 18 نماینده استان در مجلس و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی با تکمیل 70 پروژه کلیدی تا پایان چهار سال موافقت کردند. مجلس دوازدهم

استاندار فارس از روسای دستگاه های اجرایی خواست تا برنامه زمان بندی اجرای این پروژه ها را تهیه کنند.

ایمانیه گفت: موضوع مسکن، اشتغال، تولید، معیشت، ارتقای بهره وری بخش کشاورزی، موضوع تورم و گرانی، ساماندهی اتباع بیگانه و حجاب از جمله موارد مهمی است که باید با جدیت از سوی سازمان پیگیری شود. رهبران و مسئولان استان».



آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها