مذاکرات بمب قرمزها و استقلال به بن بست رسیده است

هوشنگ نصیرزاده گفت: کاوه رضایی اصلا قابل مذاکره نیست. او اصلاً مذاکره نمی کند. هر بار که صحبت کردیم به نتیجه ای نرسیدیم. رضایی بازیکن ارزشمندی است و باید فوتبال بازی کند، ما هم باید باشگاه را اداره کنیم. اگر بازیکنی نیاز داشته باشد که تیمش را در میانه راه ترک کند و دور شود، این کار نمی تواند انجام شود.

وی ادامه داد: جالب اینکه ایشان در این فصل در لیست ما بود اما بازیکن ما نبود! حتی ما نتوانستیم برای او سهمیه فیفا بگیریم. رضایی همچنان در لیست ما و بازیکن است. او قراردادش را تمام کرد و در واقع یکی از جاهای ما را در این فصل گرفت.

مدیرعامل تراکتورسازی باشگاه در پاسخ به این سوال که چه زمانی از این بازیکن شکایت خواهند کرد، گفت: زمان شکایت را خودمان تعیین می کنیم و می دانیم چه زمانی و کجا شکایت کنیم. هر چقدر به وکلایش گفتیم که مذاکره کنند، گفتند می خواهند پرونده را به دادگاه عالی ورزش در سوئیس ببرند.

نصیرزاده در ادامه تصریح کرد: امسال انضباط مالی بسیار خوبی داریم. ما حقوق همه بازیکنانمان را به موقع پرداخت کرده ایم، به تعهدات خود عمل کرده ایم و پرونده کمیسیون وضعیت بازیکن نداریم.

وی در خصوص آخرین وضعیت مجوز حرفه ای باشگاه تراکتورسازی و شانس حضور این تیم در آسیا خاطرنشان کرد: پیگیر کار روی مجوز حرفه ای هستیم و موارد لازم را در سیستم بارگذاری کرده ایم. دو اسپانسر داریم که به تعهدات خود عمل کرده اند. ما بسیار خوش شانس هستیم که در آسیا حضور داریم. البته برخی از بردهای اخیر ما به هواداران مربوط می شود زیرا ما یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور هستیم. حضور و استقبال هواداران نشان می دهد که چقدر مردم غرب کشور به فوتبال علاقمند هستند. آخرین آمار کنفدراسیون آسیا نیز نشان داد که ما پنجمین تیم محبوب جهان هستیم. طبق آمار ما هر وقت می رویم ورزشگاه پر است.

مدیرعامل تراکتور بالاخره اظهار داشت: دو باخت غیرمنتظره داشتیم; یکی برای مس رفسنجان و یکی برای پرسپولیس نتیجه هر دو بازی می توانست متفاوت باشد. ما در نیمه دوم تیم بزرگی هستیم و کادر فنی به بازیکنان نشان می دهد که چگونه بازی کنند. ما بازیکنان ارزشمندی داریم و حتی روی نیمکت مان هم بازیکنان خوبی حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید