مذاکرات قرمزها و بمب استقلال به بن بست رسید!

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: هر بار که با کاوه رضایی صحبت کرده ایم به نتیجه ای نرسیده ایم و وکلای این بازیکن اعلام کرده اند که می خواهند پرونده را به دادگاه عالی ورزش ببرند.

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در هفته های گذشته رای نهایی خود را درباره فسخ قرارداد کاوه رضایی با باشگاه تراکتورسازی صادر کرد و رای کمیته اساسنامه مبنی بر غیرقانونی بودن این فسخ را تایید کرد. به این ترتیب کاوه رضایی برای بازگشت به فوتبال باید با باشگاه تراکتورسازی به توافق برسد، در غیر این صورت در صورت شکایت باشگاه تبریزی از این بازیکن، احتمالا چهار تا شش ماه محرومیت و غرامت سنگین مهاجم سابق تیم ملی را پرداخت خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده گفت: کاوه رضایی اصلا قابل مذاکره نیست. او اصلاً مذاکره نمی کند. هر بار که صحبت کردیم به نتیجه ای نرسیدیم. رضایی بازیکن ارزشمندی است و باید فوتبال بازی کند، ما هم باید باشگاه را اداره کنیم. اگر بازیکنی نیاز داشته باشد که تیمش را در میانه راه ترک کند و دور شود، این کار نمی تواند انجام شود.

وی ادامه داد: جالب اینکه ایشان در این فصل در لیست ما بود اما بازیکن ما نبود! حتی ما نتوانستیم برای او سهمیه فیفا بگیریم. رضایی همچنان در لیست ما و بازیکن است. او قراردادش را تمام کرد و در واقع یکی از جاهای ما را در این فصل گرفت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چه زمانی از این بازیکن شکایت خواهند کرد، گفت: زمان شکایت را خودمان تعیین می کنیم و می دانیم چه زمانی و کجا شکایت کنیم. هر چقدر به وکلایش گفتیم که مذاکره کنند، گفتند می خواهند پرونده را به دادگاه عالی ورزش در سوئیس ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید