ساپینتو این بمب بزرگ استقلال را بست

ساپینتو این بمب بزرگ استقلال را بست

سجاد شهبازاده از ترکیب نهایی استقلال برای بازی با فولاد خوزستان کنار گذاشته شد تا در روزهایی که لیگ به نقطه اوج استقلال می رسید، هیچ نقشی در نتایج تیمش نداشته باشد و از دایره بازیکنانی که حتی یک بازیکن هم داشتند، بیرون بیاید. شانس تعویض

محرومیت شهباززاده با درخشش جانشینان ساپینتو در بازی های اخیر ارتباطی ندارد. سرمربی استقلال اگرچه به دنبال احیای سجاد بود و بعد از عملکرد ضعیفی که این بازیکن مقابل نساجی به نمایش گذاشت و یک موقعیت 100 درصدی گل را از دست داد، به دنبال احیای این بازیکن بود اما در نهایت ساپینتو هم به میدان آمد. معتقدم سجاد شهبازادا برای استقلال بازیکن نیست و باید روی سایر سرمایه های این باشگاه تمرکز کند.

شهباززاده چنان شرایط عجیب و ناخوشایندی را تجربه کرد که در ابتدای فصل دوباره در میان آشفتگی به استقلال بازگشت. شهبازاده که در گذشته یک بار نتوانست به استقلال بازگردد، پس از دو فصل تبدیل به مرد اول خط حمله سپاهان شد که در فوتبال ایران اوج گرفت و به عنوان یک مهاجم گلزن از او یاد شد.

گل های او در لباس سپاهان باعث شد نه تنها استقلال بلکه پرسپولیس هم خواهان جذب این بازیکن شود اما سجاد به دلیل دلبستگی های بیشتر و در حالی که در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس بود، برای سومین بار صاحب پیراهن استقلال شد. در مورد گذشته و تبدیل شدن به مرد اول تیمش در خط تیر.

این در حالی است که شهباززاده در 23 هفته از لیگ 22 گذشته هیچ گاه مرد موثری در خط آتش تیمش نبوده و بدون گلزنی و حتی پاس گل، قعرنشین استقلال در این فصل محسوب می شود. شهباززاده به جایی رسید که حتی آرمان رمضانی هم که مدت ها مصدوم بود و در نیم فصل شایعه جدایی اش شنیده می شد آمار ضعیفی را پشت سر گذاشت.

در واقع در بین مهاجمان فعلی استقلال، شهبازاده بدترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشته و از رضا میرزایی که دقایق قابل توجهی در ترکیب استقلال بازی نکرده است، عقب افتاده و به جایی رسیده است که جدایی او از استقلال در پایان فصل جاری قطعی است. .

تصور اینکه استقلال به شهبازاده فرصت احیا و جبران روزهای سیاه گذشته را بدهد و او به دلیل آمار ضعیفش در پایان فصل به تیم دیگری بپیوندد اشتباه است.

برای تایید ناکامی شهباززاده کافی است به پروتکل حضور او در استقلال نگاهی بیندازیم. شهباززاده 16 بار در ترکیب استقلال حضور داشته و در مجموع 419 دقیقه بازی کرده است که این رقم رکورد شهباززاده در حالی است که با احتساب هفته بیست و سوم لیگ برتر، وی از مجموع 2070 دقیقه در مجموع 1651 دقیقه بازی استقلال را از دست داده است. در تیم بازی کرد.

شهبازاده در دوران حضورش در فوتبال ایران با درخشش در سایر تیم ها مورد توجه استقلال قرار گرفت و پیراهن آن باشگاه را به او دادند. سایپا و سپاهان سکوی پرتاب این بازیکن به استقلال بودند اما سجاد هرگز در استقلال ستاره نشد و نتوانست یک بازیکن مرکزی روی خط تیر این تیم باشد.

برخی از بازیکنان اساساً بازیکنان تیم بزرگی نیستند و نمی توانند مردان مؤثری در چنین تیم هایی شوند. شهباززاده از آن دست بازیکنانی است که از نظر روحی و روانی آمادگی کافی برای بازی در تیمی مثل استقلال را ندارد.

البته ساپینتو قطعا در بازی های آینده شانس دیگری به شهباززاده خواهد داد، اما آنچه سجاد در این فصل به ارمغان آورده به قدری ناامید کننده است که اگر طلسم گلزنی خود را بشکند، تا فصل آینده فرصتی برای ادامه حضور در استقلال نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید