محدودیتی که دست فرهاد مجیدی را بست; مشکل بزرگ این ستاره

محدودیتی که دست فرهاد مجیدی را بست;  مشکل بزرگ این ستاره

رافائل سیلوا، مدافع بلندپایه برزیلی که امروز قراردادش با استقلال به پایان می رسد، با توجه به شرایط خاص این تیم، برای پرکردن جای خالی هافبک های آبی ها به صورت فوری به جمع بازیکنان اضافه شد. ترکیب ثابت این تیم خیلی زودتر از حد انتظار.

با جدایی عارف آغاسی از پنجره زمستانی نیم فصل اول و اعزام مرادماندا و یزدانی به خدمت، آبی ها با بحران کمبود مدافع میانی در تیم خود مواجه شدند و فوری بازیکن آزاد را به خدمت گرفتند. به همین منظور رافائل سیلوا مدافع 29 ساله برزیلی وارد تهران شده و شنیده ها حاکی از آن است که امروز قراردادش با آبی ها به پایان می رسد.

با بازگشت عارف گلمی خیلی به موقع و موقتی بود روزبه چشمی هم یک خط برگشت تا موقتا بحران آبی ها را حل کند اما ممکن است مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی سیلوا را خیلی زودتر از موعد مقرر کند. به ترکیب اصلی آبی ها اضافه شد و این اتفاق می تواند در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت رخ دهد.

واقعیت این است که دست فرهاد مجیدی در دفاع میانی همچنان بسته است و ممکن است با حداقل تمرین و هماهنگی با سایر بازیکنان و خیلی زود با استفاده از سیلوا، ریسک استفاده از یک مدافع میانی تخصصی را بپذیرد.

پست دفاع میانی بسیار حساس است و به ندرت پیش می آید که قبل از هماهنگی لازم با سایرین از بازیکن جدیدی در این پست استفاده شود. اما کمبود بازیکن در این پست شاید مجیدی را مجبور به این ریسک کند و خیلی زود این مدافع را به تیمش اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید