مشکل بزرگ فرهاد مجیدی مشخص شد

مشکل بزرگ فرهاد مجیدی مشخص شد

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در جام حذفی این فصل با ضربات پنالتی از سد تیم نود ارومیه گذشت و جریان این بازی به قدری برای هواداران این تیم نامطلوب بود که مجیدی بابت اولین واکنش خود پس از آن عذرخواهی کرد. این بازی…

آبی ها در لیگ برتر نیز با 22 امتیاز در رده دوم قرار دارند و این در حالی است که کیفیت بازی های این تیم در لیگ برتر چندان راضی کننده نبود و انتقاداتی نیز به عملکرد این تیم مقابل سایر تیم ها وارد شد.

شاگردان فرهاد مجیدی 6 پیروزی در لیگ برتر دارند که یکی از آنها مورد توجه کمیته انضباطی قرار گرفت و 3 گل از 13 گل به ثمر رسید. آنها با احتساب جام حذفی در 11 بازی 11 گل به ثمر رسانده اند که برای تیمی مثل استقلال آمار عجیبی است.

آبی ها در این فصل تنها در یک بازی بیش از یک بار موفق به گلزنی شده اند که مربوط به هفته نهم لیگ برتر و دیدار مقابل پیکان است که با نتیجه 3 بر صفر به سود آبی ها به پایان رسید. در مقابل استقلال در هفته پنجم مقابل نساج، در هفته ششم مقابل گهر (در جریان بازی نه انضباطی) و در هفته هشتم مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی نشد.

استقلال که با تنها 2 گل خورده در 10 هفته اخیر یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را در این فصل دارد، در 10 بازی اخیر امتیازات خوبی را جمع آوری کرده و به همین دلیل در رده دوم جدول قرار دارد. با این حال او در فاز هجومی با مشکلاتی مواجه است و آمار گلزنان این تیم به خوبی گویای این موضوع است.

مجیدی اگرچه از قدرت خط دفاعی خود تمجید می کند و (به حق) معتقد است که برای قهرمانی باید چند گل بزنیم، اما بدیهی است که گل های کم برای تیمی که مدعی قهرمانی است نقطه ضعف است. قهرمان و ستاد فنی آبی ها. تیم باید قبل از از دست دادن فرصت، این ضعف را به قوت تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید