مذاکره استقلال با غیرمنتظره ترین گزینه ممکن!

مذاکره استقلال با غیرمنتظره ترین گزینه ممکن!

باشگاه استقلال همچنان در حال مذاکره با گزینه های مختلف مربیگری برای این تیم است اما با بازیکنان لیگ برتری نیز برای پوشیدن پیراهن این تیم دیدار می کند. در پی اخبار منتشر شده مبنی بر توافق اولیه آبی ها با چند لژیونر و البته سعید صادقی، امروز مدیران این باشگاه سراغ یکی از بازیکنان لیگ برتری رفتند.

محمود قائد رحمتی، هافبک آلومینیوم اراک، بازیکنی است که امروز با مدیران باشگاه استقلال دیدار کرد تا در صورت توافق فصل آینده آبی پوشان شود. این بازیکن در لیگ امسال عملکرد خوبی در ترکیب مهدی رحمتی داشت.

گفته می شود قائد رحمتی نیز مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفته است. استقلالی ها با قائدر حمتی مذاکره کرده اند در حالی که در خط هافبک زبیر نیک نفس و البته مهدی پور و چشمی را به عنوان سه بازیکن مطرح در اختیار دارند. البته سعید مهری هم روی نیمکت این تیم است.

به نظر می رسد مذاکراتی با این بازیکن انجام شده تا احتمال حضور مهدی پور پر شود. شایعه شده که هافبک آبی ها پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر دارد و احتمالا از استقلال جدا خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید مذاکرات استقلالی ها و لیدر 31 ساله به کجا ختم می شود. قائد رحمتی پیش از این سابقه حضور در نساجی، سپاهان و نفت مسجد سلیمان را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید