مراحل پایانی تخصیص تسهیلات به منظور تکمیل محور شهرکرد – شلمزار انجام شد.


ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889201

اسماعیل له غنی گفت: مراحل نهایی تخصیص تسهیلات تکمیل محور شهرکرد – شلمزار به پایان رسیده، ضمانت نامه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شده و منتظر مجوز نهایی هستیم تا توسط بانک مرکزی صادر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل للقانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران ظهر امروز در حاشیه سفر به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران این استان اظهار داشت: توسعه طرح های سرمایه گذاری، تامین مالی راه و راه، توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و شبکه های درمانی و …. ، در استان مورد توجه قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، در تلاش هستیم تا به طرح های اشتغالزایی در سطح استان کمک کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: مراحل نهایی تخصیص تسهیلات تکمیل محور شهرکرد – شلمزار به پایان رسیده، ضمانت نامه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شده و منتظر نهایی شدن آن هستیم. مجوز صادر شده توسط بانک مرکزی

للگانی گفت: برای تکمیل مراحل نهایی اعتبار پروژه شهرکرد – شلمزار دو ماه زمان نیاز است که پس از آن کار آغاز می شود.

وی در خصوص پروژه بیمارستان هاجر شهرکرد نیز خاطرنشان کرد: برای طرح الحاقی بیمارستان هاجر بخشی از وام ها توسط بانک رفاه و بخشی دیگر از طریق وام های دولتی پرداخت می شود. اگر این امر محقق شود، این طرح نیز تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید