مربی کاراته قد خود را خم می کند تا بلندتر شود / شمع در کنار زمین می سوزد

ساعت: 17:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802802

مراسم تجلیل و تجلیل از مربیان برتر کاراته برگزار شد

مراسم تقدیر و تجلیل از مربیان برتر کاراته با حضور کاراته کاها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ مراسم تقدیر از مربیان برتر کاراته در سال 1400 با حضور سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته و جمعی از قهرمانان و مربیان این رشته در هتل المپیک برگزار شد.

در این مراسم در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و فرا رسیدن روز مادر از مربیان و پیشکسوتان زن و مرد کاراته ایران در دو بخش کمیته و کاتا تجلیل شد.

در ادامه این جایزه از ذبیحلا ​​پورشیب و سجاد گنج زاده نیز به عنوان نمایندگان تیم ملی کاراته تجلیل شد. نمایندگان تیم ملی بانوان نیز به دلیل رفت و آمد در این مراسم حضور نداشتند.

رئیس فدراسیون کاراته در این مراسم گفت: مایه افتخار است که در این روز خجسته در جمعی که ریاست مجلس شورای ملی را بر عهده دارند صحبت می کنم. آیا مافوق انسانها با مربیان و مربیان فرق دارند؟ کیست که سخنان پیامبر اکرم (ص) و امیرالمؤمنین (ع) را در مدح مربیان نشنیده باشد؟ سخن گفتن در اینجا به معنای بردن زیره به کرمان است; صحبت از آب کنار دریا بی اهمیت است. مربیان کاراته را به دلیل ادغام علم و عمل و ارتقای اخلاق در روح دانش آموز بسیار والا می دانم.

وی گفت: مربی کاراته برای خودش چیزی نمی خواهد، آینده اش کسانی هستند که تربیت می کند و عظمت آنها را عظمت خود می داند. او به دنبال این نیست که در سکوها از او یاد شود. مربی کاراته قد خود را خم می کند تا بلندتر شود. مربی کاراته در کنار استواری بدن دانش آموز، تاب آوری روحیه، روش و منش را پرورش می دهد.

طباطبایی همچنین گفت: شأن ورزش از خوش اخلاقی و منش سرچشمه می گیرد. مربیان کاراته مذهبی هستند و این امر را در بدنه دانش آموزان تشویق می کنند. اگر امروز یک عنوان کاراته در جهان داشته باشیم، ارزان نیست. مربیان ما برای کسب این مقام از جان و مال خود گذشتند. در وسط میدان، اگر زن یا مردی دعوا می کرد، شمعی در کنار میدان می سوخت.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به مربیان بزرگ کاراته ایران تاکید کرد: قدردان اساتید بزرگ خود هستیم. قدردان شهرام هروی تنها مربی مدال طلای کاراته المپیک ایران هستیم. تلاش مربیان کاراته کاهای ما را امیدوار کرد و باعث افتخار آنها شد. امیدوارم با اجرای برنامه های دقیق و هدفمند در تمامی مراحل ارتقای جامعه کاراته، مربیان را دریچه ای از نور ببینیم.

وی همچنین گفت: تمامی این مربیان تا پایان سال 1401 از پرداخت سهم فدراسیون از تمامی تصمیمات خود معاف هستند که از اوایل دهه 1401 کار کارشناسی برای تحت پوشش قرار دادن مربیان سازنده و برتر ایران با حمایت بیمه ها در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید