مرحوم رحمانی در رسیدگی به پرونده ها اخلاص و دقت داشت


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910657

رئیس دیوان عالی کشور گفت: حجت الاسلام قاضی رحمانی قاضی شریف، روحانی، مخلص، مثمر ثمر، باانگیزه و بسیار معنوی بود و در رسیدگی به پرونده ها به گونه ای که در ایام تعطیل و خارج از دفتر، اخلاص و توجه داشت. ساعاتی و حتی در ایام بیماری و بهبودی سر کار آمد و وظایف خود را انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی دیوان عالی کشور، مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام علیرضا رحمانی رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور امروز یکشنبه با حضور ضابطان ارشد قضایی در تالار این دیوان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده محترم، قضات محترم دیوان عالی کشور و همکاران اداری گفت: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین رحمانی در جلسات شورای عمومی حضور فعال داشتند. و اکنون از دست دادن این برادر عزیز برای من غیر قابل باور است.

وی با قدردانی از حضور باشکوه قضات و همکاران قضایی و اداری در این مراسم گفت: از حضور همه شما عزیزان در چنین جامعه ای برای دلجویی از خانواده این برادر عزیز تشکر می کنم و این حضور باشکوه نشان دهنده اخلاص و خدمت خالصانه است. حجت الاسلام والمسلمین آن مرحوم رحمانی است.

رئیس کل دادگستری در ادامه در رابطه با شخصیت حجت الاسلام قاضی رحمانی گفت: این قاضی نجیب، روحانی، مخلص، پرکار، با انگیزه و بسیار معنوی بود و در رسیدگی به پرونده ها صمیمانه و دقیق بود به گونه ای که در ایام تعطیل و تعطیلات اضافه کاری و حتی در دوران بیماری و نقاهت سر کار آمد و به وظایف خود عمل کرد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم با اشاره به خدمات شایستگی رئیس فقید شعبه نهم دیوان عالی کشور افزود: این قاضی ارجمند در روزهای آغازین خدمت در دادگستری شهرستان دماوند رباط کریم تهران خدمات شایسته ای انجام داد. قوه قضائیه و دادگستری دیوان عالی کشور و در سمت های مختلف در دیوان عالی کشور در خصوص پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران و شخصیت ولایتمدار و بسیجی و انقلابی به موارد مهمی می پردازد. مسائل اقتصادی و امنیتی با دقت و صمیمیت.

رئیس کل دادگستری در پایان با تسلیت به خانواده مرحوم حجت الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم روح آن مرحوم قرین رحمت و مغفرت با ائمه اطهار (علیهم السلام) باشد.

باید بگویم؛ حجت الاسلام فقید علیرضا رحمانی رئیس شعبه نهم دیوان عالی کشور ابتدا به عنوان قائم مقام و سپس مستشار وارد دیوان عالی کشور شد و قبل از ورود به دیوان عالی کشور به عنوان رئیس دادگستری دماوند، رئیس کل دادگستری شهرستان دماوند مشغول به کار شد. دادیار دادستان رباط کریم کیشور معاون دادستان تهران بود.

دیدگاهتان را بنویسید