مردم ایران 22 آبان را با شکوه ساختند/ آمریکا از قدرت ایران در منطقه ناامید شد


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908301

بهنار با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان گفت: امروز مردم عمق بصیرت خود را از نظر حسن نیت و دشمن شناسی نشان دادند و امروز ملت ایران 13 آبان را باشکوه رقم زد. امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که قدر این افراد را بدانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدرضا بهنار عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت 22 آبان در مسجد بیت المقدس اراک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاه چراغ گفت: در 22 آبان 1357 سربازان امام زمان (عج) راشل که روزی به گفته او در گهواره بود، نشست و دست در دست هم گرفت. جنایتکار رژیم شاهنشاهی با حمایت مستکبران به خون دانشجویان این کشور آلوده شد و سرنوشت و شاهنشاهی 2500 ساله خود را به جایی رساند که تسلیم امامی شد که سرمایه مادی نداشت.

بهنار تصریح کرد: شرق و غرب و شمال و جنوب به دنبال حفظ نظام استکباری بودند، در 22 آبان 58 جنایات و توطئه های آمریکا در سفارت این کشور خنثی شد و لانه جاسوسی آمریکا به دست مردم انقلابی تسخیر شد. این سهمیه از 7 مرداد شروع شد و این داستان مربوط به سال های 57 و 58 نیست و اگر می بینید که آمریکا به ایران حمله نظامی نمی کند به معنای رعایت مسائل حقوق بشری نیست، بلکه صرفاً به این دلیل است که نمی تواند با این رژیم مقابله کند. و به این ضعف پی می برد.

وی ادامه داد: جنایات مستمر آمریکا علیه ایران بیش از 70 سال است که ادامه دارد، اما به برکت انقلاب اسلامی، آمریکا به قدری از مردم ایران مستأصل شده است که کثیف ترین حربه ها را برای کشتن رهبر عزیز ایران در کشور ثالث به کار گرفته است. انجام داد و پذیرفت و این خطا.

یکی از اعضای شورای امکان سنجی گفت: در ناآرامی های اخیر آخرین تاکتیک آنها استفاده از گروه داعش است و امروز کثیف ترین گروه دنیا داعش است اما آمریکا آنقدر مستاصل است که از این گروه برای شکست ایران استفاده می کنند و جوانان و مردان و زنان این زمین را به وحشت انداختند.

بهنار افزود: آمریکا از روزی که دشمنی خود را با امام، انقلاب و اسلام آغاز کرد، همواره توطئه کرد، اما هر بار شکست خورد و حتی در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود همه حمایت‌ها، حتی یک بخش از خاک کشور از دست رفت.»

وی یادآور شد: آمریکا افغانستان را تصرف کرد، عراق را اشغال کرد، شروع به اشغال سوریه کرد، اما هر نقشه استکباری آمریکا با اتحاد امت اسلامی در ایران شکست خورد.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری بر اساس اقتصادی، فرهنگی، رسانه ای و … یک ضرورت است. جهاد کردند و در قیام های آخر چندین میلیون دلار خرج کردند و کشورهای مختلف را تحریک کردند که همیشه از آن زمان پیروزی انقلاب بوده است. مردم اسلام می گویند چند ماه دیگر انقلاب شکست خواهد خورد، اما امروز با پیروی از خط و رهنمودهای امام راحل و دیدگاه های عمیق ایشان، عمق گذشت، فداکاری و درایت ولی فقیه ایران اسلامی پابرجاست.

بهنار تصریح کرد: در بحث هسته ای همیشه بحث بمب اتم را مطرح می کنند، ایران از قدرت سلاح و بمب هسته ای برای قدرت خود استفاده نکرده است، مقام معظم رهبری به صراحت اعلام کرده و فتوا داده اند که ساخت بمب اتمی حرام است. او می داند که ایران به دنبال بمب هسته ای نیست، اما آنها می ترسند که این کشور قدرت بسازد، حتی اگر امروز ایران در بسیاری از فناوری های جدید در جهان جایگاه تک رقمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: ایران در سال 1357 از کشورهایی مانند افغانستان، بنگلادش، فیلیپین و … عقب بود. در شاخص‌های اساسی مانند بهداشت، اقتصاد و غیره در بین 200 کشور رتبه 120 را به خود اختصاص داده است، اما امروزه در بین کشورهای آسیایی قرار دارد. رتبه سوم در حوزه بهداشت و درمان را دارد و در بین کشورهای جهان جایگاه تک رقمی دارد.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در رأس این استکبار یعنی آمریکا قرار دارد چرا که آمریکا مادر فساد است.

بهنار یادآور شد: جمهوری اسلامی باید با تدبیر، آینده نگری و کار جهادی مشکلات خود را حل کند، جایی که مردم اعتراض می کنند باید مسیری برای اعلام این اعتراض به صورت قانونی فراهم شود چرا که این ابراز اعتراض حق مردم است و نباید. فضا توسط اغتشاشگران تجاوز شود و کارکنان باید به خدمت به مردم افتخار کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم عمق بصیرت خود را به معنای وظیفه شناسی و دشمن شناسی نشان داده اند و امروز ملت ایران 13 سال پرافتخار را به دست آورده است. امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد که قدر این افراد را بشناسیم و به وظیفه خود برخیزیم.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید