مردم به هیچ وجه نگران کمبود مواد غذایی نباشند/ برخورد قاطع با هرگونه افزایش غیرقانونی قیمت


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838341

مجید فانی گفت: آذوقه مازندران در وضعیت خوبی است و جای نگرانی ندارید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید فانی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، گفت: در بازدیدهایی که از واحدهای تولیدی و انبارهای آنها داشتیم، هم شرایط تولید و هم شرایط نگهداری در حد مطلوب بود و واحدهای تولیدی با تمام ظرفیت مشغول به کار بودند.

وی در خصوص تشدید بازرسی ها از بازار گفت: همکاران سازمان صنعت، معدن و تجارت به همراه بازرسان اتاق اصناف، بسیج اصناف و سایر دستگاه های اجرایی به صورت تمام وقت بر توزیع کالا در سطح منطقه نظارت می کنند. . “

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در این شرایط خاص اقتصادی همه باید تلاش کنیم تا این جراحی اقتصادی به خوبی انجام شود.

فانی گفت: دغدغه اصلی ما معیشت مردم است و هرکس بخواهد به مردم آسیب برساند برخورد قانونی می شود.

این مقام مسئول گفت: در راستای تقویت نظارت بر بازار امروز بازرسی سراسری از فعالیت واحدهای صنعتی، تجاری و توزیعی در سراسر منطقه انجام می شود.

وی گفت: این مانور با حضور بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بازرسان بسیج اصناف و بازرسان اتاق اصناف سراسر استان برگزار می شود.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: روز گذشته در مازندران با بسیج تمامی امکانات اعم از بازرسان سازمان صمت، بازرسان بسیج اصناف و بازرسان اتاق اصناف مانوری را در زمینه نظارت بر بازار در سراسر استان.»

وی افزود: در این طرح که برای نظارت بر روند توزیع کالاهای اساسی و برخورد با متخلفان احتمالی طراحی شده بود، 310 بازرس در قالب 155 اکیپ حضور داشتند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این مانور 569 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است، ارزش این پرونده ها را 8090 میلیون ریال عنوان کرد.

مداحان ادامه داد: کالاهای کشف شده در این مانور شامل 25 تن شکر، 4 تن روغن، 3600 بسته ماکارونی، سیگار قاچاق و … است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: در فروردین ماه امسال بازرسان این سازمان 2 هزار و 598 مورد بازرسی از نانوایی های سراسر استان انجام دادند.

وی بیان کرد: پس از بازرسی های انجام شده 354 نانوایی متخلف شناسایی و برای آنها پرونده تخلف تشکیل شد.

فانی گفت: ارزش پرونده ها بالغ بر 7 میلیارد ریال است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از شهروندان مازندرانی خواست در صورت مشاهده تخلفات اقتصادی از جمله گران فروشی، گران فروشی، عدم ارائه قیمت، عدم صدور فاکتور، انباشتگی، تقلب با شماره تلفن 124 و یا سامانه تماس بگیرند. و غیره www.124.ir اعلام می دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید