رئیسی: مردم نگران انتشار هرگونه گزارش غیرمستند در رسانه ها نباشند/ هر حرف و اقدامی که باعث دلخوری مردم شود خط قرمز ماست.

رئیسی: مردم نگران انتشار هرگونه گزارش غیرمستند در رسانه ها نباشند/ هر حرف و اقدامی که باعث دلخوری مردم شود خط قرمز ماست.

روز جدید سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت، افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت دانست و تاکید کرد: هر حرف و اقدامی که باشد. باعث ناامیدی و کاهش اعتماد به نفس افراد شود. پس خط قرمز قانون مردم است.

رئیس جمهور با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و فرارسیدن هفته دولت، افزایش اعتماد و امید مردم به دولت را مهمترین وظیفه و دستاورد دولت دانست و تاکید کرد: هر حرف و عملی که موجب دلسردی و ناامیدی شود. کاهش اعتماد به مردم خط قرمز است این حکومت مردمی است.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه شورای دولت هفته دولت را فرصت مناسبی برای ارائه گزارش اقدامات و عملکرد مردم و همچنین فرصتی برای ارزیابی خدمات و عملکرد وزارتخانه ها دانست. و دستگاه های اجرایی به مدت یک سال گفت: بله بودن در بین مردم و با مردم بودن ویژگی این است حکومت است و اقدامات انجام شده باید برای مردم شناخته شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: یکی از شاخص های مهم حکومت داری مردم، بازگرداندن اعتماد مردم است و همه تلاش ها و اقدامات باید در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات و حفظ و تقویت امید مردم باشد.

رئیسی هر حرف و اقدامی را که موجب ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود را خط قرمز حاکمیت مردمی می داند و خاطرنشان می کند: مردم نگران انتشار برخی پیام های غیرمستند در رسانه ها نباشند و همه همکاران دولت سعی کنند فوراً بین امور نهادی حل و فصل کنند. و فصل و نتایج اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع رسانی کند.

رئیس جمهور با اشاره به توصیه سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی به هیات دولت در حوزه حرکت مدبرانه و عقلانی خاطرنشان کرد: وزرا و مسئولان دستگاه ها باید اثربخشی و استفاده از نیروهای انقلابی و نخبه را در مسیر حرکت آگاهانه قرار دهند. اجرای برنامه های توسعه کشور را در اوج اقدامات خود قرار می دهد.

رئیسی همچنین با اشاره به گزارش وزیر نیرو از آخرین وضعیت تامین آب شرب برخی از استان ها و اقدامات انجام شده در این زمینه، بر پیگیری مشکل و تامین آب آشامیدنی پایدار مردم استان های بحران زده تاکید کرد. .

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز پزشک و تبریک این روز به فعالان حوزه سلامت از کادر درمانی کشور، پزشکان، پرستاران و همه کسانی که برای سلامتی بدن و جان مردم تلاش می کنند، تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید