قیمت بنزین برای مشترکین رده بالا بدون شک افزایش می یابد / مردم عادی نگران نباشند

ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780171

وزیر نفت با بیان اینکه قیمت گاز برای مشترکان پرمصرف و کم مصرف بدون شک افزایش می یابد، گفت: قیمت گاز مشترکان مصرف کننده در مدل و بر اساس جداول شرکت ملی گاز ایران مانند قبل خواهد بود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، جواد اوجی وزیر نفت امروز پس از جلسه در اتاق بحران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: به استثنای جنوب. پالایشگاه پارس فاز 12 که فردا به پایان می رسد، آمادگی خوبی برای تامین سوخت زمستانی دارد.

وی با اشاره به برنامه ریزی شرکت های ملی گاز و توزیع کنندگان فرآورده های نفتی برای تامین سوخت زمستانی، گفت: با توجه به کاهش دمای هوا، مصرف در خانوارها اندکی افزایش یافته است، لذا از مردم عزیز تقاضا دارم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند. “

وزیر نفت با بیان اینکه قیمت گاز برای مشترکان پرمصرف و کم مصرف بدون شک افزایش می یابد، گفت: قیمت گاز برای مشترکانی که در مدل و بر اساس جداول شرکت ملی گاز ایران مصرف می کنند، برابر خواهد بود. قبل از.

اوجی از آمادگی 100 درصدی وزارت نفت برای تامین سوخت زمستانه در بخش تولید خبر داد و گفت: در حال حاضر نیروگاه ها و صنایع حدود 3 میلیارد لیتر سوخت مایع ذخیره می کنند که نسبت به سال گذشته 450 میلیون لیتر افزایش یافته است، بنابراین وجود دارد. نیازی به امید نیست.«امیدواریم با تلاش همکارانمان بتوانیم زمستان را بدون دغدغه پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید