افزایش قیمت مواد اولیه غیرقانونی است / اقدام قاطع و سریع در انتظار تخریبگران اقتصادی است


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838316

مدیر بازرسی محصولات جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

منصور عدل گفت: افزایش قیمت کالاهایی که بدون رعایت ضوابط و مصوبه ستاد تنظیم بازار غیرقانونی مشمول قیمت گذاری شده اند و همچنین هرگونه افزایش قیمت با متخلفان تصمیم قاطع خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور عدل، مدیر بازرسی کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفتگو با عصر هامون گفت: قیمت کالاهای اساسی که در رسانه ها اعلام و اعلام شده قانونی است. هر گونه افزایش قیمت بالاتر از این تخلف محسوب می شود.»

وی با اشاره به اینکه با متخلفانی که قیمت این کالاها را افزایش دهند به شدت برخورد می شود، افزود: قیمت های اعلام شده قانونی و قابل اجرا است و با متخلفان بازار برخورد جدی خواهد شد.

ابن الموسیر با بیان اینکه انحراف از قیمت های مصوب منجر به برخورد قانونی می شود، ادامه داد: این شهرستان دارای تیم های گشت مشترک ادارات صنعت و معدن، جهاد و تعزیرات است که بر کار بازار نظارت و بازرسی می کنند.

وی افزود: مردم در زمینه گرانی کالاها دچار بیماری روانی شده اند اما مطمئن هستند که در نهایت منافع مردم در این زمینه وجود دارد و باید از آن مطمئن باشیم. باید فضای روانی و آرامش در جامعه حاکم باشد، رسانه ها می توانند در این زمینه به دستگاه های اجرایی کمک کنند.

عدل افزود: قیمت کالا از سوی سازمان حمایت اعلام شده و ملاک فروش کالا است و این چند قلم است، دیگر کالاها نباید تحت تاثیر افزایش قیمت این اقلام قرار بگیرند.

وی گفت: در فرآیند نظارت نیازمند همکاری و نظارت نامحسوس مردم هستیم که شهروندان شکایات خود را در این زمینه به شماره تلفن 124 ارسال کنند تا در اسرع وقت ردیابی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید