مردم خواستار تغییر وضعیت پروژه قطار ورامین – تهران عثمانی شده اند


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876706

در سفر رئیس جمهور به شرق استان تهران؛

مردم در سفر رئیس جمهور به شرق استان تهران خواستار تغییر وضعیت پروژه قطار هوایی ورامین – تهران شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز در ادامه سفرهای استانی و شهری و دیدار با مردم و پیگیری سوالات و درخواست های مردمی به شهرهای کرچک، پیشوا و ورامین سفر کرد.

همزمان با اولین سالگرد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی علاوه بر دیدار با مردم برای آشنایی بیشتر با مشکلات و مسائل آن شهرستان ها، به شهرستان های جنوب شرق استان تهران سفر می کند.


بازدید از قطار حومه ای ورامین – تهران

رئیس جمهور در سفر به ورامین از اجرای پروژه قطار حومه ای ورامین – تهران که شهرستان های جنوب شرق استان را به تهران متصل می کند، بازدید کرد.

رئیسی در این بازدید از نزدیک با نحوه اجرا و تکمیل این پروژه ریلی آشنا شد و مطالبات مردمی در خصوص تبدیل وضعیت این پروژه ریلی به شرکت مترو را شنید.

گفتنی است این پروژه در ابتدای تعریف و شروع به کار به شرکت راه آهن ارائه شد، اما با درخواست های مردمی و اقدامات بعدی مسئولان، به شرکت مترو تهران واگذار شد و شامل سه فاز کرچک است. به ورامین و ورامین به پیشوا.


از بیمارستان در حال ساخت پیشوا دیدن فرمایید

رئیس جمهور در سفر به شهرستان پیشوا از بیمارستان در حال ساخت آن شهر بازدید کرد و رئیسی در دیدار با اهالی شهر آگینه مشکلات این شهرستان را بررسی کرد.

برنامه های اصلی بازدید از پروژه های مختلف در شهرستان های ورامین، کرچک و پیشوا و شرکت در جلسه اداری است. محسن منصوری استاندار تهران و معاونانش رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کنند.

آیت الله رئیسی همچنین باید در جلسه مشترک شوراهای اداری شهرستان های پیشوا، ورامین و کرچک برای بررسی مسائل و تصویب مصوبات شرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید