مردی که به دخترش تجاوز کرد 7 فرزند داشت!

جوزف فریتزل، هیولای درنده ای که دخترش را به مدت 24 سال زندانی کرد و از او صاحب هفت فرزند شد، می گوید که صدها نامه عاشقانه دریافت کرده است و به همین دلیل “مرد خوبی” است. این اتریشی ادعا می کند که فرزندان نامشروع در خارج از کشور دارد.

یوزف فریتزل، شیطان اتریشی، دخترش الیزابت را به مدت 24 سال در سردابی که زیر خانه اش ساخته بود زندانی کرد و او را به عنوان یک برده جنسی شکنجه کرد. این مرد از دخترش هفت فرزند دارد. یکی از نوزادان می میرد و فریتزل جسد او را می سوزاند. او که ادعا می کند اولین بار در 11 سالگی به الیزابت تجاوز کرده است، پس از اینکه دخترش را در 18 سالگی زندانی کرد و به دروغ ادعا کرد که به فرقه پیوسته است، او را مجبور کرد برای او و مادرش نامه بنویسد. این اتفاق بعدها به فیلمی به نام اتاق تبدیل شد که برنده اسکار شد.

پلیس سرانجام زمانی متوجه این جنایات شد که یکی از بچه ها که به شدت بیمار بود به همراه این فرد شیطان صفت راهی بیمارستان شد.

من آدم خوبی هستم!
اما بخش‌هایی از کتاب جدید او که در رسانه‌های اتریشی و آلمانی گزارش شده است، به نقل از او می‌گوید: «من آدم خوبی هستم» و خود را «مرد خانواده‌ای مسئول» می‌خواند. او همچنین ادعا می کند که صدها نامه دریافت می کند، عمدتاً از زنانی که “عاشق” او هستند. او که کتاب خود “The Joseph F. Gap” را با کمک وکیل Strayed Wagner نوشت، همچنین ادعا می کند که تعدادی فرزند نامشروع از مأموریت های خارج از کشور خود دارد. فریتزل 87 ساله می گوید که نمی داند چرا همسرش رزماری از او جدا شد.

این جنایتکار چه شد؟
بر اساس گزارش ها، فریتزل روابط دوستانه ای با کارمند جنسی قاتل دارد که او را فردی خوب و مفید توصیف می کند، زیرا او مرتباً برای او آشپزی می کند. اما او اضافه کرد که نمی تواند زیاد غذا بخورد زیرا نمی خواهد چاق شود. فریتزل که به اتهامات متعدد مجرم شناخته شد، در مارس 2009 به تمامی اتهامات اعتراف کرد و پس از تشخیص روانپزشکی که او را به اختلال شخصیت و اختلال جنسی تشخیص داد، به ابد در یک موسسه روانی محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید