مردی که به سه زن تجاوز کرد، خود را بی گناه دانست

مردی که به سه زن تجاوز کرد، خود را بی گناه دانست

این پرونده از سال 94 و همزمان با شکایت زنی به نام لادن از مردی 37 ساله به نام فیروز آغاز شد. لادن به ماموران پلیس تهران گفت: چند روز پیش یکی از دوستانم به نام ملیسا به من اطلاع داد که مردی به نام فیروز او را به زور به ویلا نزدیک سرخه حصار برده و پس از آزار و اذیت از او فیلمبرداری کرده است. قرار ملاقات با فیروز برای برگرداندن فیلم. وقتی دیدمش گفت قراره با ملیسا ازدواج کنه. در حال صحبت در ماشینش بودیم که او حرکت کرد و سپس با تهدید چاقو مرا به همان ویلا برد و به من حمله کرد و از من فیلم گرفت.

وقتی از ملیسا در این مورد سوال شد، او راز تجاوز دیگری را فاش کرد و گفت: فیروز مدتی است که مرا آزار می دهد. او با آزار و اذیت هایش باعث شد من و همسرم از هم جدا شویم و تصمیم گرفتم با او صحبت کنم اما وقتی سوار ماشینش شدم او به زور مرا به ویلایش برد. بعد به من حمله کرد و فیلم گرفت. چند روز بعد با دوستم آیدا که طلاق گرفته بود برای عکس گرفتن به دیدن فیروز رفتم که او هم به او حمله کرد.

آیدا نیز احضار شد و در تایید توضیحات دوستش گفت: زمانی که فیروز قصد آزارم را داشت مقاومت کردم اما فرزند کوچکم را که همراهم بود به سمت پنجره برد و گفت: او را به خیابان می اندازم. سپس منصرف شدم.

با شهادت سه زن جوان، فیروز شناسایی و دستگیر شد اما وی منکر اتهام شد. پرونده برای ادامه تحقیقات به شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به اتهام تجاوز به عنف و ربودن سه زن جوان در همان شعبه محاکمه شد اما مجددا منکر ارتکاب جنایت شد.

در نهایت هیئت منصفه او را از اتهام تجاوز جنسی تبرئه و به 100 ضربه شلاق، 10 ماه حبس، یک سال تبعید و 180 ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم کرد. این حکم به دادگاه ارسال شد اما قضات شعبه هفتم اعلام کردند که اگرچه متهم منکر زنای محصنه است اما به رفتار غیراخلاقی اعتراف کرده است. از سوی دیگر ارسال پیامک های غیراخلاقی و تهدید آمیز به یکی از شاکیان و ارسال تصاویر غیراخلاقی نشان از رفتار مجرمانه دارد.

ضمن اینکه با بررسی زندگی یکی از شاکیان که دارای همسر و فرزند و موقعیت شغلی و اجتماعی مناسبی است، منطقی نیست که وی به میل خود به ویلای متهم رفته باشد. بدین ترتیب رأی صادره نقض و پرونده به همان شعبه ارسال شد. این بار متهم به شعبه نهم دادگاه کیفری استان تهران معرفی شد. قرار بود روز گذشته متهم و شاکیان شخصاً حضور پیدا کنند که به دلیل غیبت شکات جلسه ساعتی دیگر به تعویق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید